Nintendo verhoogt salarissen in Japan met 10%
Nintendo plant om de salarissen van haar medewerkers met maarliefst 10% te verhogen. Het besluit volgt na een gesprek met Fumio Kishida, zo vertelt Reuters. In Japan is inflatie niet direct de aanleiding maar meer de geboortecijfers van het land. Nintendo zegt dat het op lange termijn belangrijk is om te blijven groeien en om […]

