Sony is grote afwezige op de GamesCom dit jaar
Het lijkt erop dat Sony na de E3 ook de GamesCom gaat overslaan dit jaar. Het concern zou namelijk zich niet aangemeld hebben voor het digitale event. De organisatie van GamesCom, Koelnmesse, heeft de line-up van uitgevers bekend gemaakt en daar vinden we helaas geen Sony. Het concern sloeg de E3 van dit jaar en […]

