Wii U zou kapot gaan als deze te lang niet aan staat
De Nintendo Wii U was geen succes voor Nintendo. Toch zijn er ongetwijfeld nog veel mensen met een console in huis. Deze zal waarschijnlijk vrijwel nooit meer ingeschakeld worden. Dat kan nogal voor problemen zorgen voor de unit. Via NeoGAF zien we namelijk een topic waarin geclaimd wordt dat de console kapot gaat door geheugensysteem-issues […]

