Nieuwe Game Ready Driver voegt ondersteuning toe voor NVIDIA DLSS in ‘DOOM Eternal’, ‘LEGO Builder’s Journey’, en ‘Rust’

thumbnail

Lego Builders’s Journey lanceert vandaag op PC met ray tracing en NVIDIA DLSS
Vandaag komt LEGO Builder’s Journey tot leven op PC, versterkt door ray-traced ambient occlusion, global illumination, reflecties en schaduwen en versneld met NVIDIA DLSS, wat een ongeëvenaarde LEGO ervaring oplevert voor GeForce gamers.

LEGO Builder’s Journey is ‘s werelds eerste Unity game met ray tracing. LEGO Builder’s Journey is een esthetische en sfeervolle geometrische puzzelgame die zich afspeelt in een volledig op LEGO stenen gebaseerde omgeving. DLSS verbetert de prestaties van het spel met maar liefst 92%.

“LEGO stenen zijn iets wat iedereen kent en waar iedereen van houdt. Ray tracing en NVIDIA DLSS aangedreven door GeForce RTX brengen de LEGO-wereld tot leven, met verbluffende visuals en vloeiende prestaties.” – Mikkel Fredborg, Tech Lead, Light Brick Studio

GeForce-gamers die Doom Eternal spelen Ontvang op 29 juni een prestatie- en beeldkwaliteitsupgrade met ray tracing en NVIDIA DLSS
Id Software, Bethesda Softworks en NVIDIA hebben samengewerkt om NVIDIA DLSS en ray tracing naar DOOM Eternal te brengen. De NVIDIA DLSS- en ray tracing-update van DOOM Eternal komt op 29 juni.

DOOM is een legendarische gamefranchise en DOOM Eternal werd vorig jaar gelanceerd onder lovende kritieken en bewondering van fans. Aangedreven door idTech, de ongelooflijk snelle game-engine van id, verlegt DOOM Eternal de visuele grenzen nog verder door ray-traced reflecties toe te voegen en prestatieverhogende NVIDIA DLSS. Dit zet de winnende reeks voor NVIDIA DLSS en ray tracing voort. DOOM is een enorme game-franchise, en DOOM Eternal is wederom een Triple-A-game die is overgestapt op NVIDIA-gepionierde gamingtechnologieën om hun prestaties en beeldkwaliteit naar nieuwe hoogten te tillen.

“DOOM Eternal is gebouwd om het allerbeste te leveren in boeiende gameplay, verbluffende beelden en compromisloze prestaties. Met de toevoeging van ray tracing aan idTech en ondersteuning voor NVIDIA DLSS, pushen we de engine op spannende nieuwe manieren en we kunnen niet wachten tot GeForce RTX-gamers het ervaren.” – Marty Stratton, studiodirecteur van id Software

GeForce-gamers die RUST spelen ontvangen op 1 juli een prestatie-upgrade met NVIDIA DLSS
Facepunch Studios brengt NVIDIA DLSS op 1 juli naar Rust, waardoor de prestaties voor GeForce RTX-spelers worden verbeterd. Dit volgt op de toevoeging van NVIDIA Reflex in mei, die de systeemlatency tot 38% verminderde, waardoor de gameplay responsiever werd en spelers competitiever werden.

Met zowel NVIDIA DLSS als NVIDIA Reflex ontvangen GeForce RTX-spelers de beste Rust-ervaring, met de snelste performances en de meest responsieve gameplay die mogelijk is. Kom op 1 juli terug voor meer informatie.

“Ik ben verheugd aan te kondigen dat op 1 juli NVIDIA DLSS beschikbaar is voor Rust. In Rust kunnen reacties van een fractie van een seconde het verschil zijn tussen leven en dood, waarbij NVIDIA DLSS onze spelers een prestatieverbetering biedt, zonder in te boeten aan visuele kwaliteit en een betere algehele ervaring, het is een win-win.”

Meer Game Ready goodies en upgrades
NVIDIA’s Game Ready Driver voor DOOM Eternal en LEGO Builder’s Journey, die op 22 juni uitkomt, voegt ook andere functies toe, waaronder:
Verbeteringen aan de GeForce-ervaring, waaronder:Once-Click HDR-screenshot-opname voor alle door GeForce Experience ondersteunde games: GeForce Experience heeft game-ondersteuning uitgebreid voor snelle HDR screenshot opname van meer dan 300 door Ansel ondersteunde games waardoor nu meer dan 1000+ games GeForce Experience ondersteunen. Druk op [Alt+F1] om een HDR-screenshot in JXR-formaat op te slaan tijdens het spelen op je HDR-monitor. Probeer de gratis HDR+WCG Image Viewer uit de Microsoft Store om de opnamen te bekijken
Nieuw Freestyle Sharpen-filter: Er is een nieuw en verbeterd Sharpen+ filter toegevoegd voor Freestyle dat diepte gebruikt om de kwaliteit te verbeteren
FPS-teller: Op basis van feedback heeft NVIDIA aanpassingen gedaan aan de nieuwe FPS-teller, zodat “N/A” niet langer wordt weergegeven wanneer FPS niet beschikbaar is
One-Click Automatic GPU-tuning: Verbeterde gebruikerservaring door statusberichten toe te voegen tijdens het afstemmingsproces

De toevoeging van GeForce Experience optimale instellingen voor vier nieuwe games, waaronder:Blade & Soul
CrossFire HD
Phantasy Star Online 2 New Genesis
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
Biedt de beste ervaring voor F1 2021.
NVIDIA DLSS-ondersteuning voor Vulkan API games is nu beschikbaar op Proton, waardoor Linux gamers de speciale AI Tensor Cores van hun GeForce RTX GPU’s kunnen gebruiken om framesnelheden te versnellen in DOOM Eternal, No Man’s Sky en Wolfenstein: Youngblood.
Ondersteuning voor met DLSS verbeterde DirectX-titels die via Proton draaien, volgt later dit najaar.
Ondersteuning voor 3 nieuwe G-SYNC-compatibele gamingmonitoren: AOC AG274US4R6B, AOC AG254FWG8R4, ASUS VG28UQL1A, LG 32GN650/32GN63T (volledige specificaties op GeForce.com).

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx