Returnal en meer toegevoegd aan groeiende lijst van de DLSS-games

thumbnail

Elke week levert NVIDIA het laatste nieuws over games die met NVIDIA DLSS en ray tracing worden gelanceerd. Vorige week kwam de lijst van ondersteunde DLSS-games en -apps op 290. Deze week hebben we nieuws over Returnal die DLSS 3 krijgt op 25 april, en nog meer DLSS 2-titels zijn nu beschikbaar.

Returnal krijgt vandaag een DLSS performance-upgrade
Returnal kwam in februari met lovende kritieken uit op pc en bood out of the box ondersteuning voor DLSS 2 en ray tracing.

Op 25 april krijgt Returnal een update die DLSS 3 toevoegt en de prestaties verveelvoudigt. Op de GeForce RTX 4090 stegen de framerates met 2,2x, waardoor spelers meer dan 180 FPS kregen in onze benchmark. Op de GeForce RTX 4080 leverde DLSS een vergelijkbare uplift, waardoor gameplay met meer dan 140 FPS mogelijk werd. En op andere GeForce RTX 40-series GPU’s maakt DLSS 3 90 FPS+ gameplay bij 4K een realiteit, met elke instelling en ray tracing op maximum.

Met ondersteuning voor DLSS 3, DLSS 2, Reflex en ray tracing wordt Returnal op zijn best ervaren wanneer je speelt op een GeForce RTX GPU of laptop.

DLSS 2 blijft games toevoegen
DLSS 2 blijft in grote hoeveelheden toegevoegd worden aan een groot aantal games, dankzij de vele tools, plug-ins en game engine integraties die NVIDIA heeft geleverd om gameontwikkelaars te helpen en game-integratie eenvoudiger te maken.  De laatste games die DLSS 2 hebben toegevoegd, zijn onder andere:
Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 (nu beschikbaar met DLSS 2)
GUN JAM (nu beschikbaar met DLSS 2)
STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN (nu beschikbaar met DLSS 2)
Bekijk de volledige lijst van meer dan 290 DLSS-geoptimaliseerde games en apps op GeForce.com.

Nieuwe #RTXON The Lord of the Rings: Gollum™ trailer uitgebracht
Wanneer The Lord of the Rings: Gollum™ lanceert op 25 mei, kunnen pc-gamers met GeForce RTX-hardware de prestaties versnellen met DLSS 3 en DLSS 2 en genieten van de ray traced reflecties en schaduwen bij de hoogst mogelijke framerates. Daarnaast kunnen alle GeForce-gamers de systeemlatency verminderen met NVIDIA Reflex, en GeForce GTX-spelers kunnen de prestaties verhogen met ons platform-agnostische NVIDIA Image Scaling (NIS) ruimtelijke upscaler en verscherpingsalgoritme.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx