Microsoft: Defecte Xbox 360 consoles uiterst pijnlijk
Steve Ballmer, De CEO van Microsoft, heeft toegegeven dat het uiterst pijnlijk voor Microsoft was om 1 miljard dollar verlies te lijden door het toenemende aantal defecte Xbox 360 consoles. Hij zegt er bij dat ze geleerd hebben van hun fouten, dat ze voor hun eigen klanten moesten zorgen en dat het uiterst pijnlijk was […]

