Vandaag begin van 3-daagse Gameplay
Vanmorgen was het van 10:00 tot 12:00 het domein van de pers, maar vanmiddag is het dan eindelijk geopend voor het publiek, de GAMEPLAY ’07. Wij waren natuurlijk vanmorgen al aanwezig om de nodige nieuwe games te spelen, en ook op dit moment loopt een team rond van EG. Dit jaar pakt de Gameplay het […]

