‘A Plague Tale: Requiem‘ voegt NVIDIA DLSS en ray tracing toe

thumbnail

Asobo Studio en Focus Entertainment werken samen met NVIDIA om NVIDIA RTX-functies toe te voegen aan A Plague Tale: Requiem, het vervolg op het veelgeprezen A Plague Tale: Innocence.

A Plague Tale: Requiem wordt naar verwachting gelanceerd met ray tracing en NVIDIA DLSS.

Voor meer informatie over de game kun je vandaag om 18 uur ‘s avonds kijken naar de Focus Showcase livestream op YouTube, waar Focus Entertainment een gloednieuwe Extended Gameplay trailer zal onthullen, de releasedatum van de game en nog veel meer.

De ultieme A Plague Tale: Requiem-ervaring
Ondersteuning voor NVIDIA DLSS en ray tracing in de game betekent dat een GeForce RTX-gebaseerde grafische kaart, desktop pc of laptop de ultieme A Plague Tale: Requiem-ervaring levert, met de hoogste prestatieniveaus, de vloeiendste gameplay en de meest natuurgetrouwe graphics.

Over NVIDIA DLSS
NVIDIA DLSS blijft de standaard zetten voor superresolutie. DLSS is NVIDIA’s veelgeprezen AI-technologie die de prestaties verbetert zonder afbreuk te doen aan de beeldkwaliteit. NVIDIA DLSS wordt gebruikt in meer dan 180 games, waar het de prestaties tot 3X versnelt.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx