Unreal Tournament 2007 verschijnt eerst voor de PC

thumbnail

Epic heeft op de Games Convention aan weten te kondigen dat eerst de PC versie van de game Crysis zal gaan verschijnen waarna de PlayStation 3 zijn intrede zal gaan doen. Jeff Morris van het concern heeft dit weten te bevestigen. Wanneer de releases zullen zijn is nog steeds niet bekend gemaakt. Ook is nog onduidelijk of er een Xbox 360 port zal verschijnen van de game.

Helaas valt er over het arsenaal aan wapens nog niet veel te vertellen wat betreft UT 2007. De Unreal Championship 2 spelers voor de Xbox die eventueel een overstap zullen maken naar het PlayStation 3 platform (of de PC misschien) zullen wel blij zijn met de introductie van het flak cannon. Dit kanon dat vooral gebruikt kan worden voor ‘massive destruction’ zal de nodige schade aan gaan richten in de levels. Daarnaast zullen de wapens zoveel mogelijk in balans gebracht worden, dit ook weer door middel van voorgaande ervaringen en wapens die men opgedaan/gebruikt heeft in het verleden. Natuurlijk hebben meerdere toetsen verscheidene uitwerkingen en kunnen special actions uitgevoerd worden. Waar we in ieder geval zeker over mogen zijn zijn bepaalde wapens, de Redeemer, Link gun, Shock rifles, de AVRiL, Sniper Rifles, Stingers, Impact Hammers, Canister Guns en de Target Painters zullen in het spel gaan verschijnen. Om het spel nog wat leuker te maken zou het zelfs mogelijk zijn om met big heads te spelen en low gravity te gebruiken waardoor objecten heel anders reageren in een luchtledige omgeving.

De karakters dan, daar is ook vrij weinig verandering in te vinden als we het uitgebrachte nieuws mogen geloven. Zo kunnen we kiezen uit de Nakhti (Egyptenaren uit Unreal Championship 2), Juggernauts, Necris, Iron Guard, The Corrupt, Jacob’s Team, Krall en een team dat door de speler zelf samengesteld kan worden. Deze zijn voornamelijk gebaseerd op voorgaande versies uit de franchise. Uiteraard zullen de teams waartegen je vecht ook wat gemodificeerd zijn. Zo is het niet meer zo makkelijk zoals het vroeger altijd was op de wat hogere niveaus en is het simpeler je manschappen (bots) te besturen. Zo kun je namelijk praten met de automatisch gestuurde wezens die je helpen. Je kunt ze bijvoorbeeld specifieke orders geven. De bots kunnen nu de menselijke taal verstaan en reageren op campers als hen dit verteld wordt. Zo kunnen zij ook bevelen op commando naar behoren uitvoeren en precies doen wat gezegd wordt, uiteraard gedeeltelijk in hun eigen taal, maar dat zal logischerwijs erg gestructureerd en uitgebreid gaan worden waardoor niet snel commando’s over het hoofd worden gezien door je teamgenoten en verwarring ontstaat. De A.I. zal daarnaast wat hoogstaander zijn, zo lopen tegenstanders niet stomweg door elkaar heen en wordt er niet als een gek naar je toe gestormd om te kijken of er misschien nog meer mensen bij je staan gelokaliseerd.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx