The Medium krijgt Ray Tracing en Nvidia DLSS-support

thumbnail

Op Nvidia’s Geforce RTX: Game On showcase is bekend gemaakt door Bloober Team dat de game The Medium ondersteuning zal bieden voor Ray Tracing. De extra belichtingstechniek in games zal dus toegevoegd worden aan de game, die op 28 januari uit komt voor de PC en Xbox Series. In het spel zal Ray Tracing zorgen voor zeer realistische schaduwen en reflecties. Verder zal de game ook gebruik maken op de PC van Nvidia’s DLSS-technologie. Nvidia’s DLSS ondersteunt het gebruik van real-time ray tracing met haar GPU.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Etheboss
    Gast
    Etheboss
    3 jaren geleden

    Ik zou de titel nog even aanpassen, daar staat DLCC ipv. DLSS 😉


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx