Rockstar neemt door fan ontwikkelde fix over in GTA Online

thumbnail

Rockstar Games heeft bevestigd via de PC Gamer dat het een fan-made oplossing voor GTA Online overneemt en officieel via een patch uitbrengt. Het gaat om een fix die de laadtijden fors reduceert in de game. In maart kwam Github-gebruiker tostercx met een update die de laadtijden met 70% reduceert. De lange laadtijden werden veroorzaakt door een single thread CPU bottleneck wanneer je GTA Online opstart. Voor de developer kostte het slechts ‘n dag om de fix te produceren. Rockstar erkent dat het inderdaad een goede oplossing is en de fix is inmiddels ook officieel uitgebracht. Tostercx heeft 10.000 Dollar gekregen bij het Rockstar’s Bug Bounty-programma.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx