Ubisoft gaat meer games ontwikkelen voor de DS en Wii
Ubisoft zal in de toekomst meer games gaan ontwikkelen voor de Nintendo Wii en de Dual Screen handheld. De reden hiervoor zou de grote ondersteuning voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 zijn, waardoor beide platforms wat weg geschoven zouden zijn. Ubisoft zegt dat men minder afhankelijk moet zijn in de toekomst van verkoopcijfers […]

