Resident Evil 4 voor de Wii wel echt verbeterd?
Pacote van het MC Forum heeft een interessante vergelijking weten te posten van de game Resident Evil 4 voor de Wii en de GameCube. Het laat weer eens zien dat Capcom niet al te veel werk heeft gestoken in het uitvinden van betere graphics van het spel. De titel ziet er namelijk vrijwel identiek uit […]

