Sony: We werken hard aan ingame XMB-feature
In een recent interview met de Game Informer heeft Sony’s VP van de Marketing afdeling, Peter Dille, gesproken over de PlayStation 3. Zo werkt Soy momenteel aan de functie om ingame de XMB-interface te kunnen aanroepen. De feature is erg belangrijk voor de consumenten, zo weet het concern, maar het heeft wat tijd nodig om […]

