Horrorshooter Left 4 Dead gaat naar eind 2008
De horrorshooter van de developers van Half-Life en Half-Life 2 (Valve), Left 4 Dead, heeft uitstel gekregen en zal nu pas in november van dit jaar gaan verschijnen. Dit heeft Doug Lombardi, PR van Valve, bekend weten te maken. Het concern zal de komende maanden flink gaan gebruiken om verder te werken aan het spel. […]

