De kans dat GTA naar de Wii komt is toegenomen
Ben Feder, CEO van Take Two, heeft in een interview gezegd dat GTA voor de Wii niet uit is te sluiten. Dit is in tegenstelling tot het oude standpunt van Take Two dat Grand Theft Auto niet samengaat met de console van Nintendo. De kans dat Grand Theft Auto naar de Wii komt is nu […]

