Nieuw A Year of Rain Developer-dagboek onthult story design van Daedalic’s aankomende RTS

thumbnail

Daedalic Entertainment heeft het eerste deel in een nieuwe serie developer-dagboeken voor hun aankomende team-based real-time strategiespel, A Year Of Rain, uitgebracht. Narrative Designer Benjamin Kuhn en Art Director Michael Teske bespreken de narratieve vrijheid die het fantasy-genre hen geeft, de manieren waarop twee-speler co-op de verhaallijn kan vormen, en hoe elke factie een unieke rol speelt in de rijke gamewereld.

Dit developer-dagboek introduceert ook voor het eerst de derde speelbare factie van A Year Of Rain — de Wild Banners. Zoals de naam al suggereert is deze factie een samensmelting van teruggetrokken nomaden, stammen, en monsterlijke mensachtigen. Ze zijn sterke overlevers, klaar om te vechten voor elk klein stukje van deze harde wereld.

De helden die de Wild Banner-legers leiden zijn net zo divers als de factie zelf. De Gnoll Chieftain boost en geneest zijn bondgenoten, terwijl hij een spervuur aan pijlen loslaat op zijn tegenstanders. De stille en mobiele uit de hel afkomstige Shadowdancer is extreem dodelijk tegenover afzonderlijke vijanden. En het schimmelwezen dat bekend staat als The Myconid bestiert het slagveld met sporen en volgelingen, terwijl hij bondgenoten steunt met symbiotische boosts.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx