Indie studio: Simpele trophies deden game beter verkopen

thumbnail

Kleine indie studio Infinite Madaa heeft gezegd dat het bewust simpel te behalen trophies in de game Little Adventure on the Prairie heeft gestopt om ervoor te zorgen dat de verkoop steeg en om meer geld op te halen voor een nieuw ambitieus project. Via de Kotaku laat developer Salem Al-Ghanim weten:

“Alles ging goed tot we wat geldproblemen kregen. Toen zei een vriend van mij om een game te lanceren op de PS4 en Vita en om een simpele Platinum trophy erin te stoppen. Op deze manier kopen veel mensen de game en konden we geld krijgen voor het bekostigen van een volgend project.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx