Home › Forums › Games discussies › Wat moet een RTS-game volgens jou echt hebben?
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door DonDijon.
- AuteurBerichten
- 11/03/2007 14:27 om 14:27 #458733The Grimreaper wrote:
RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.
K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen
savage was een mix tussen rts en fps dacht ik11/03/2007 15:35 om 15:35 #466285Ja klopt, Savage was een mix daartussen. Was wel een grappige game, maar dat switchen tussen builden en dat fps ging ten koste van het bouwen. Dus kreeg je uiteindelijk toch weer dat FPS gedoe. 11/03/2007 15:35 om 15:35 #458618Ja klopt, Savage was een mix daartussen. Was wel een grappige game, maar dat switchen tussen builden en dat fps ging ten koste van het bouwen. Dus kreeg je uiteindelijk toch weer dat FPS gedoe. 11/03/2007 15:35 om 15:35 #458735Ja klopt, Savage was een mix daartussen. Was wel een grappige game, maar dat switchen tussen builden en dat fps ging ten koste van het bouwen. Dus kreeg je uiteindelijk toch weer dat FPS gedoe. 06/04/2007 01:09 om 01:09 #466288ontopic: wat ik in een RTS wil zien is overzichtbare wereld, minimap, upgrades, unlocks (comm. center nodig om tech building te maken etc.), omgeving gebruiken (bijv. gebouw innemen of brug kapot kunnen maken), resources verzamelen. sorry dat ik een vrij oud topic weer open maar ik had hem nog niet eerder gezien en wilde er graag op reageren
06/04/2007 01:09 om 01:09 #458620ontopic: wat ik in een RTS wil zien is overzichtbare wereld, minimap, upgrades, unlocks (comm. center nodig om tech building te maken etc.), omgeving gebruiken (bijv. gebouw innemen of brug kapot kunnen maken), resources verzamelen. sorry dat ik een vrij oud topic weer open maar ik had hem nog niet eerder gezien en wilde er graag op reageren
06/04/2007 01:09 om 01:09 #458737ontopic: wat ik in een RTS wil zien is overzichtbare wereld, minimap, upgrades, unlocks (comm. center nodig om tech building te maken etc.), omgeving gebruiken (bijv. gebouw innemen of brug kapot kunnen maken), resources verzamelen. sorry dat ik een vrij oud topic weer open maar ik had hem nog niet eerder gezien en wilde er graag op reageren
06/04/2007 07:07 om 07:07 #466292Wat ik ook wil zien is dat je onverwachts hulp of juist tegestand krijgt van ‘verstopte’ terroristen/burger ofzo (is geen oud topic:P)
06/04/2007 07:07 om 07:07 #458622Wat ik ook wil zien is dat je onverwachts hulp of juist tegestand krijgt van ‘verstopte’ terroristen/burger ofzo (is geen oud topic:P)
06/04/2007 07:07 om 07:07 #458739Wat ik ook wil zien is dat je onverwachts hulp of juist tegestand krijgt van ‘verstopte’ terroristen/burger ofzo (is geen oud topic:P)
06/04/2007 07:22 om 07:22 #466295kijk eens naar C&C3, alles wat daar in zit moet een rts hebben!!! C&C3 heeft echt een hoog verslavingsfactor… kijk naar supreme commander dat is best wel vet.. maar ja het raakt me toch niet. 06/04/2007 07:22 om 07:22 #458624kijk eens naar C&C3, alles wat daar in zit moet een rts hebben!!! C&C3 heeft echt een hoog verslavingsfactor… kijk naar supreme commander dat is best wel vet.. maar ja het raakt me toch niet. 06/04/2007 07:22 om 07:22 #458741kijk eens naar C&C3, alles wat daar in zit moet een rts hebben!!! C&C3 heeft echt een hoog verslavingsfactor… kijk naar supreme commander dat is best wel vet.. maar ja het raakt me toch niet. 06/04/2007 08:38 om 08:38 #466298Denk dat Supreme command meer is voor de mensen die zich echt helemaal in een spel willen verdiepen en alle kneepjes willen leren kennen. C&C is meer vertrouwt en speelt makkelijker. 06/04/2007 08:38 om 08:38 #458626Denk dat Supreme command meer is voor de mensen die zich echt helemaal in een spel willen verdiepen en alle kneepjes willen leren kennen. C&C is meer vertrouwt en speelt makkelijker. - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.