Wat moet een RTS-game volgens jou echt hebben?

Home Forums Games discussies Wat moet een RTS-game volgens jou echt hebben?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Berichten
  • #118367
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    Makers van RTS-games proberen altijd wat te bedenken om zich te onderscheiden van de rest. Welke mogelijkheiden moeten er volgens jou minimaal in een game zitten en wat zou je nog een keer willen zien?

    #466270
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    RTS Game moet hebben?

    Upgrades (wapens/armor upgraden) , verschilende rassen en wel gebalanseert, een groot arsenaal aan wapens + voertuigen + gebouwen , hide and seek systeem, dat mensen zich kunnen verstoppen achter een muurtje bijv.

    zulke dingen voor mij

    #458608
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    RTS Game moet hebben?

    Upgrades (wapens/armor upgraden) , verschilende rassen en wel gebalanseert, een groot arsenaal aan wapens + voertuigen + gebouwen , hide and seek systeem, dat mensen zich kunnen verstoppen achter een muurtje bijv.

    zulke dingen voor mij

    #458725
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    RTS Game moet hebben?

    Upgrades (wapens/armor upgraden) , verschilende rassen en wel gebalanseert, een groot arsenaal aan wapens + voertuigen + gebouwen , hide and seek systeem, dat mensen zich kunnen verstoppen achter een muurtje bijv.

    zulke dingen voor mij

    #466273
    -SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

    Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.

    #458610
    -SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

    Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.

    #458727
    -SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

    Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.

    #466276
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.

    K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen

    #458612
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.

    K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen

    #458729
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.

    K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen

    #466279
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    een tijdje geleden kreeg ik een game opgestuurd waar dat in zat, ancient wars sparta geloof ik.

    alleen was dat wel tijdelijk, als speciale kracht

    #458614
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    een tijdje geleden kreeg ik een game opgestuurd waar dat in zat, ancient wars sparta geloof ik.

    alleen was dat wel tijdelijk, als speciale kracht

    #458731
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    [quote=”-=SN][PER=-“]Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.[/quote]

    een tijdje geleden kreeg ik een game opgestuurd waar dat in zat, ancient wars sparta geloof ik.

    alleen was dat wel tijdelijk, als speciale kracht

    #466282
    Necrocide07Necrocide07
    Deelnemer
    10

    The Grimreaper wrote:

    RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.

    K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen


    savage was een mix tussen rts en fps dacht ik

    #458616
    Necrocide07Necrocide07
    Deelnemer
    10

    The Grimreaper wrote:

    RTS en FPS samen is er d8 k bij commando’s strike force en de oude game uprising.

    K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen


    savage was een mix tussen rts en fps dacht ik

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven