Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 441)
  • Auteur
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

Ok, indeling wordt dan als volgt:

baas

schaap

Vinpower

Barthezzz

FoX

Elke week wordt iemand 1 week mod, we beginnen vanaf woensdag. Aanmeldingen kunnen nog in dit topic worde medegedeeld, ze komen dan gewoon achter Fox te staan, dit kan tot dinsdag.

Deelnemer
    15

Ok, indeling wordt dan als volgt:

baas

schaap

Vinpower

Barthezzz

FoX

Elke week wordt iemand 1 week mod, we beginnen vanaf woensdag. Aanmeldingen kunnen nog in dit topic worde medegedeeld, ze komen dan gewoon achter Fox te staan, dit kan tot dinsdag.

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Hmm, dan ga ik ze wel een beetje testen. Beetje ruzie schoppen en al 😈 kijken hoe ze ‘t oplossen :mrgreen:

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Hmm, dan ga ik ze wel een beetje testen. Beetje ruzie schoppen en al 😈 kijken hoe ze ‘t oplossen :mrgreen:

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

ja ik ohef eigenlijk nie want ik verlies dan men rating :mrgreen:

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

ja ik ohef eigenlijk nie want ik verlies dan men rating :mrgreen:

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

met spammen kan je ook punten verliezen nelis. toen ik op eg kwam keek ik ff naar de laatste posts. tussen 8:41 en 12:38 heb je in 32 verschillende topics gepost. Achter bijna elke topic stond jou naam 🙄

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

met spammen kan je ook punten verliezen nelis. toen ik op eg kwam keek ik ff naar de laatste posts. tussen 8:41 en 12:38 heb je in 32 verschillende topics gepost. Achter bijna elke topic stond jou naam 🙄

BaasBaas
    Deelnemer
    10

@ Z@3: kun je mij ff wat later in die lijst zetten, heb komende week/weken niet erg veel tijd.

BaasBaas
    Deelnemer
    10

@ Z@3: kun je mij ff wat later in die lijst zetten, heb komende week/weken niet erg veel tijd.

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

Deelnemer
    15

Baas wrote:

Ok, nieuwe lijst:

schaap

Vinpower

Barthezzz

FoX

baas

In principe moet een mod wel altijd tijd hebben;) Als je officieel mod bent kun je ook niet zeggen, ik stop een weekje oid :D Ma goed, de indruk in die week proeftijd moet natuurlijk wel een beetje ge-uit kunnen worden.

Deelnemer
    15

Baas wrote:

Ok, nieuwe lijst:

schaap

Vinpower

Barthezzz

FoX

baas

In principe moet een mod wel altijd tijd hebben;) Als je officieel mod bent kun je ook niet zeggen, ik stop een weekje oid :D Ma goed, de indruk in die week proeftijd moet natuurlijk wel een beetje ge-uit kunnen worden.

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

RazieL wrote:

was een hacker :mrgreen: hahaha jk nee ma was geen spam was la ma zegge gewoon posts in veel kwantiteit maar ook veel kwaliteit :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven