1 nieuwe mod

Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

  • Dit onderwerp bevat 440 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren geleden door JessJess.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 441)
  • Auteur
    Berichten
  • #114997
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ik zat te denken aan de huidige crew (forum moderators + admins) en vond dat er nog wel 1 moderator bij kon, deze kan dan zijn functie in de games sektie gaan vervullen.

    Nu ben ik niet van plan zomaar op mijn intuitie uit te gaan en denk ik dat er maar is gestreden moet worden om een plaats in de moderatorslijst, ik denk dat er soms namelijk nogal gemakkelijk wordt gedaan over dit soort dingen en dat de taak vaak als te licht wordt gezien.

    In principe kan dus iedereen een kans krijgen moderator te worden als hij/zij denkt ervaring te hebben in dit vlak (dit lijkt me toch wel een vereiste). We gaan dus een week durende test achtereenvolgens doen met de mensen die zich hier aanmelden (dit topic dus). Diegene die de beste prestaties levert als mod (eventuele probs oplossen, flame verwijderen als dat nodig zou zijn, werk uit handen nemen van andere moderators, misschien zelfs nieuwe leden aantrekken, of wat dan ook) kan rekenen op een plaats in de crew.

    De huidige mods blijven, ik ben over de meeste mods ook zeer tevreden op dit moment, achter de schermen verzetten ze toch wel wat nuttig werk voor mij heb ik geregeld gemerkt, hopelijk kunnen we er weer een mooie mod bij verwachten.

    Lees aub eerst de hele tekst voor te reageren of aan te melden;)

    #392879
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    mmm ik wil het altijd wel probere :mrgreen: haha en vooral de games sektie ma goed id jeroen en laat de beste winnen :mrgreen:

    #384490
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    mmm ik wil het altijd wel probere :mrgreen: haha en vooral de games sektie ma goed id jeroen en laat de beste winnen :mrgreen:

    #392881
    SchaapSchaap
    Deelnemer
    10


    #384492
    SchaapSchaap
    Deelnemer
    10


    #392883
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ok, ik maak over een dag of 3 een lijst met mensen waarin vermeld staat wanneer wie elke week mag etc. Natuurlijk kan iedereen zich binnen deze tijd nog aanmelden.

    #384494
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ok, ik maak over een dag of 3 een lijst met mensen waarin vermeld staat wanneer wie elke week mag etc. Natuurlijk kan iedereen zich binnen deze tijd nog aanmelden.

    #392885
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    ik meld me wel aan maar ik wordt het toch niet 🙄

    #384496
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    ik meld me wel aan maar ik wordt het toch niet 🙄

    #392887
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    haha een hele lange tijd geleden had ik ook al gevraagd of ik mod mocht worde haha mgoed schaap is denk ik ook goede mod dus als hij wint ghehe gun ik het hem :)

    #384498
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    haha een hele lange tijd geleden had ik ook al gevraagd of ik mod mocht worde haha mgoed schaap is denk ik ook goede mod dus als hij wint ghehe gun ik het hem :)

    #392889
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ik denk dat dit een wat eerlijke kans is om zo rechtvaardig de beste te kiezen, een week testen of de communicatie goed is tussen mod en leden lijkt me wel een goed idee om dat zo te kunnen bekijken. Daarom kunnen we dit eens proberen, zo krijgen mensen die bij voorbaat het idee krijgen dat mod zijn alleen maar voordelen kan hebben misschien ook een idee wat de mindere kanten kunnen zijn, het kan uiteraard ook goed zijn dat een moderator nooit complicaties en moeilijkheden kent, dat zou natuurlijk het mooiste zijn:P

    #384500
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ik denk dat dit een wat eerlijke kans is om zo rechtvaardig de beste te kiezen, een week testen of de communicatie goed is tussen mod en leden lijkt me wel een goed idee om dat zo te kunnen bekijken. Daarom kunnen we dit eens proberen, zo krijgen mensen die bij voorbaat het idee krijgen dat mod zijn alleen maar voordelen kan hebben misschien ook een idee wat de mindere kanten kunnen zijn, het kan uiteraard ook goed zijn dat een moderator nooit complicaties en moeilijkheden kent, dat zou natuurlijk het mooiste zijn:P

    #392891
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    mmm al denk ik wel dat het beter is om geen poll te maken of zo want krijg je vriendjespolitiek

    #384502
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

    mmm al denk ik wel dat het beter is om geen poll te maken of zo want krijg je vriendjespolitiek

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven