Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

  • Dit onderwerp bevat 440 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren geleden door JessJess.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 441)
  • Auteur
    Berichten
  • #392893
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    ok, goed, iedereen die zich aanmeld, ga ik zieken, hijken of ze het kunne handele :P :mrgreen:

    Das wel een ultime test jeroen 😆

    #384504
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    ok, goed, iedereen die zich aanmeld, ga ik zieken, hijken of ze het kunne handele :P :mrgreen:

    Das wel een ultime test jeroen 😆

    #392895
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    Neh, als ze demo goed kunnen bedreigen zonder daarna bang te worden van demo zijn dreigementen, zijn ze geslaagt, 😈 :mrgreen:

    #384506
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    Neh, als ze demo goed kunnen bedreigen zonder daarna bang te worden van demo zijn dreigementen, zijn ze geslaagt, 😈 :mrgreen:

    #392897
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    nah, dat is niet zo moeilijk :mrgreen:

    #384508
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    nah, dat is niet zo moeilijk :mrgreen:

    #392899
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Z@3 Redrum wrote:

    ik ben over de meeste mods ook zeer tevreden op dit moment, achter de schermen verzetten ze toch wel wat nuttig werk voor mij heb ik geregeld gemerkt, hopelijk kunnen we er weer een mooie mod bij verwachten.

    geldt dat alleen voor mij of ook voor de andere mods? 😈

    #384510
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Z@3 Redrum wrote:

    ik ben over de meeste mods ook zeer tevreden op dit moment, achter de schermen verzetten ze toch wel wat nuttig werk voor mij heb ik geregeld gemerkt, hopelijk kunnen we er weer een mooie mod bij verwachten.

    geldt dat alleen voor mij of ook voor de andere mods? 😈

    #384512
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    maja i’ll try ;)

    kdenk dat het ook handig is om 1 team mods + nieuws posters etc te hebben, zodat alles elkaar aan kan vullen

    #392901
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    maja i’ll try ;)

    kdenk dat het ook handig is om 1 team mods + nieuws posters etc te hebben, zodat alles elkaar aan kan vullen

    #384514
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Tsss,ik hou jullie in de gaten. Één misstapje maar, en het is een dikke BAN! Als jullie verkeerd raten, zal ik er zijn.

    Als jullie spammen, zal ik er zijn.

    Als jullie ook maar een avatar of sig hebben die me niet bevalt, zal ik er zijn.

    Als jullie de wc niet schoon achterlaten nadat jullie eh ‘gejeweetwelt’ hebben zal ik er zijn! 😈

    Verder zullen alle kandidaten beoordeelt worden op hun lofrede over mij. Deze mag niet minder dan 1500 woorden bevatten, en moet gaan over minstens 5 dingen die je aan mij bewonderd. 😈

    #392903
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Tsss,ik hou jullie in de gaten. Één misstapje maar, en het is een dikke BAN! Als jullie verkeerd raten, zal ik er zijn.

    Als jullie spammen, zal ik er zijn.

    Als jullie ook maar een avatar of sig hebben die me niet bevalt, zal ik er zijn.

    Als jullie de wc niet schoon achterlaten nadat jullie eh ‘gejeweetwelt’ hebben zal ik er zijn! 😈

    Verder zullen alle kandidaten beoordeelt worden op hun lofrede over mij. Deze mag niet minder dan 1500 woorden bevatten, en moet gaan over minstens 5 dingen die je aan mij bewonderd. 😈

    #384516
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    [DemoniC][EVL] wrote:


    Als jullie de wc niet schoon achterlaten nadat jullie eh ‘gejeweetwelt’ hebben zal ik er zijn! 😈

    wrm dan ?

    om hem schoon te maken ? :mrgreen:

    #392905
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    [DemoniC][EVL] wrote:


    Als jullie de wc niet schoon achterlaten nadat jullie eh ‘gejeweetwelt’ hebben zal ik er zijn! 😈

    wrm dan ?

    om hem schoon te maken ? :mrgreen:

    #384518
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    fox Mcloud wrote:

    [DemoniC][EVL] wrote:


    Als jullie de wc niet schoon achterlaten nadat jullie eh ‘gejeweetwelt’ hebben zal ik er zijn! 😈

    wrm dan ?

    om hem schoon te maken ? :mrgreen:

    Als jullie denken slimme tegenvragen te stellen zal ik er zijn!

    nog andere punten? :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven