Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 441)
  • Auteur
    Berichten
  • #393283
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Jess wrote:

    :mrgreen: wat is er mobster problemen met klaarkomen? Naja ik vind het best moet de rest er mee eens zijn :mrgreen: mag ik mensen dan ook straffe ofzo als ze iets fouts doen of moet ik dan naar een mod of admin :( wil het eigenlijk zelf doen dan

    Ehm, je bent dan zelf gewoon 1 week mod dus je moet zelf je week maar invullen :P Wij beoordelen wel.

    #384893
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Jess wrote:

    :mrgreen: wat is er mobster problemen met klaarkomen? Naja ik vind het best moet de rest er mee eens zijn :mrgreen: mag ik mensen dan ook straffe ofzo als ze iets fouts doen of moet ik dan naar een mod of admin :( wil het eigenlijk zelf doen dan

    Ehm, je bent dan zelf gewoon 1 week mod dus je moet zelf je week maar invullen :P Wij beoordelen wel.

    #393284
    JessJess
    Deelnemer
    10

    :mrgreen: ach naja kon het altijd zo vragen. Baas was de laatste dus ik ben na baas mod

    #384894
    JessJess
    Deelnemer
    10

    :mrgreen: ach naja kon het altijd zo vragen. Baas was de laatste dus ik ben na baas mod

    #393286
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Je kan altijd om ondersteuning vragen bij admins/mods, dat lijkt me logisch, als er dingen niet duidelijk zijn is het niet meteen de bedoeling dat je zelf alles maar probeert op te lossen. Een beetje zelfstandigheid is natuurlijk altijd goed maar bij sommige dingen heb je misschien wel hulp nodig, dan vraag je het maar. Ma jij komt na Baas dus, kzal je aan de lijst toevoegen thuis.

    #384896
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Je kan altijd om ondersteuning vragen bij admins/mods, dat lijkt me logisch, als er dingen niet duidelijk zijn is het niet meteen de bedoeling dat je zelf alles maar probeert op te lossen. Een beetje zelfstandigheid is natuurlijk altijd goed maar bij sommige dingen heb je misschien wel hulp nodig, dan vraag je het maar. Ma jij komt na Baas dus, kzal je aan de lijst toevoegen thuis.

    #393288
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    lange lijst zeker :P :)

    #384898
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    lange lijst zeker :P :)

    #393290
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    langere wachtrijen dan bij een ziekenhuis :mrgreen:

    tis dat ik al mod ben anders was al dat getest niet nodig geweest 8)

    #384900
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    langere wachtrijen dan bij een ziekenhuis :mrgreen:

    tis dat ik al mod ben anders was al dat getest niet nodig geweest 8)

    #393292
    JessJess
    Deelnemer
    10

    :mrgreen: ja dan was jij gelijk laatste geworden

    #384902
    JessJess
    Deelnemer
    10

    :mrgreen: ja dan was jij gelijk laatste geworden

    #393294
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    nou mensen,

    het is al woensdag morgen is iemand anders aan de beurt om mod tezijn… :(

    Maar ik hoop dat ik goed “gemod” heb en dat ik uiteindelijk als mod word gekozen 8) maar jammer dat er weinig viel teraten dus had ik niet echt een kans om te laten zien wat ik allemaal in huis heb om mod tezijn 😉

    maar ik wens iedereen verder suc6 die hierna aan de beurt zijn

    #384904
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    nou mensen,

    het is al woensdag morgen is iemand anders aan de beurt om mod tezijn… :(

    Maar ik hoop dat ik goed “gemod” heb en dat ik uiteindelijk als mod word gekozen 8) maar jammer dat er weinig viel teraten dus had ik niet echt een kans om te laten zien wat ik allemaal in huis heb om mod tezijn 😉

    maar ik wens iedereen verder suc6 die hierna aan de beurt zijn

    #393296
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Mja, ik wordt morgen mod(Kijk maar uit Spawn, muhahahaha 😈 )

    Eens kijken wat voor een mod ik ben 8)

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven