Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 441)
  • Auteur
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Quote:

Iedereen kan zich tenslotte aanmelden dus

Dan meldt ik me hierbij ook aan :mrgreen: Kijken of ik nog geschikt ben als mod πŸ˜†

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

Jess wrote:

:mrgreen: nou okey ik ga mezelf eve voor lul zette door iets te zeggen/vragen. πŸ™„ hoe breng je dit ik zou graag ook mod wille worden maar dan bij algemeen of overige discusie of algeme vragen ofzo. duzzuhhh mm :mrgreen: kan ik ook nog in het rijtje aansluite?

jij moet EG psycholoog worden :mrgreen: dat je al die ruzies oplost enzo :P

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

Jess wrote:

:mrgreen: nou okey ik ga mezelf eve voor lul zette door iets te zeggen/vragen. πŸ™„ hoe breng je dit ik zou graag ook mod wille worden maar dan bij algemeen of overige discusie of algeme vragen ofzo. duzzuhhh mm :mrgreen: kan ik ook nog in het rijtje aansluite?

BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

RazieL wrote:

Quote:

Dan meldt ik me hierbij ook aan :mrgreen: Kijken of ik nog geschikt ben als mod πŸ˜†

nouja, kheb al slechte verwachtingen :P het is de moeite van het proberen niet waard ;) :P

BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

RazieL wrote:

Quote:

nouja, kheb al slechte verwachtingen :P het is de moeite van het proberen niet waard ;) :P

JessJess
    Deelnemer
    10

VinPower wrote:

Jess wrote:

:mrgreen: hahahaha, geef me het recht maar ik vind het een goed idee πŸ˜‰

JessJess
    Deelnemer
    10

VinPower wrote:

Jess wrote:

:mrgreen: hahahaha, geef me het recht maar ik vind het een goed idee πŸ˜‰

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

MobsterMobster
    Deelnemer
    10

genaamd dr.phill :P kan ik dan met sex problemen aan komen :P (die heb ik niet ofzo hoor :P)

MobsterMobster
    Deelnemer
    10

genaamd dr.phill :P kan ik dan met sex problemen aan komen :P (die heb ik niet ofzo hoor :P)

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

jaja mobster zeggen ze allemaal :P

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

jaja mobster zeggen ze allemaal :P

JessJess
    Deelnemer
    10

:mrgreen: wat is er mobster problemen met klaarkomen? Naja ik vind het best moet de rest er mee eens zijn :mrgreen: mag ik mensen dan ook straffe ofzo als ze iets fouts doen of moet ik dan naar een mod of admin :( wil het eigenlijk zelf doen dan

JessJess
    Deelnemer
    10

:mrgreen: wat is er mobster problemen met klaarkomen? Naja ik vind het best moet de rest er mee eens zijn :mrgreen: mag ik mensen dan ook straffe ofzo als ze iets fouts doen of moet ik dan naar een mod of admin :( wil het eigenlijk zelf doen dan

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven