Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 441)
  • Auteur
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

maar baas het probleem is er is niks te moderaten iig nu niet.. gelukkig πŸ˜‰

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

Zal ik dan eens ff irritant gaan doen zodat je ff wat te doen hebt?

😈

The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

Zal ik dan eens ff irritant gaan doen zodat je ff wat te doen hebt?

😈

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

jaaaaaaaaaaa :D nee dat mag je niet grimreaper denk erom je bent zelf een moderator dus je mag niet spammen 😈

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

jaaaaaaaaaaa :D nee dat mag je niet grimreaper denk erom je bent zelf een moderator dus je mag niet spammen 😈

imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

VinPower wrote:

Wat ‘n motivatie, een moderator moet willen raten voor z’n leven! Dat is al gelijk een slechte indruk Vin :mrgreen: 😈

Deelnemer
    15

VinPower wrote:

Wat ‘n motivatie, een moderator moet willen raten voor z’n leven! Dat is al gelijk een slechte indruk Vin :mrgreen: 😈

BaasBaas
    Deelnemer
    10

VinPower wrote:

hoe hard wil je dat ik ga zeiken :mrgreen: als je wilt raten mag je er bij mij best wat bij zoek hoor :mrgreen:

BaasBaas
    Deelnemer
    10

VinPower wrote:

hoe hard wil je dat ik ga zeiken :mrgreen: als je wilt raten mag je er bij mij best wat bij zoek hoor :mrgreen:

JessJess
    Deelnemer
    10

:mrgreen: nou okey ik ga mezelf eve voor lul zette door iets te zeggen/vragen. πŸ™„ hoe breng je dit ik zou graag ook mod wille worden maar dan bij algemeen of overige discusie of algeme vragen ofzo. duzzuhhh mm :mrgreen: kan ik ook nog in het rijtje aansluite?

JessJess
    Deelnemer
    10

:mrgreen: nou okey ik ga mezelf eve voor lul zette door iets te zeggen/vragen. πŸ™„ hoe breng je dit ik zou graag ook mod wille worden maar dan bij algemeen of overige discusie of algeme vragen ofzo. duzzuhhh mm :mrgreen: kan ik ook nog in het rijtje aansluite?

Deelnemer
    15

Ja kan wel, ik kijk wel of ik eventueel mods kan switchen van dagelijks nieuws naar de games sektie, dan kijken we wel in die ene week hoe je het doet. Iedereen kan zich tenslotte aanmelden dus :)

Deelnemer
    15

Ja kan wel, ik kijk wel of ik eventueel mods kan switchen van dagelijks nieuws naar de games sektie, dan kijken we wel in die ene week hoe je het doet. Iedereen kan zich tenslotte aanmelden dus :)

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Quote:

Iedereen kan zich tenslotte aanmelden dus

Dan meldt ik me hierbij ook aan :mrgreen: Kijken of ik nog geschikt ben als mod πŸ˜†

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven