Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 441)
  • Auteur
    nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

omg ook schaap dan gaat ie elke post editten met:

dit en dit woord moet je volgens het woordenboek zo schrijven

en bijv. nee dat klopt niet het online woorden boek zegt wat anders :mrgreen:

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

omg ook schaap dan gaat ie elke post editten met:

dit en dit woord moet je volgens het woordenboek zo schrijven

en bijv. nee dat klopt niet het online woorden boek zegt wat anders :mrgreen:

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

ghehe je moet later schrijver worden bij van dale gast met al die lange verhale van je :mrgreen: ik ben langer bezig met jouw verhaal lezen dan 10 andere berichten te posten 😈

nelis44nelis44
    Deelnemer
    15

ghehe je moet later schrijver worden bij van dale gast met al die lange verhale van je :mrgreen: ik ben langer bezig met jouw verhaal lezen dan 10 andere berichten te posten 😈

imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

Soms moet je de tijd nemen een mening op te schrijven, als je iets boeiends weet of wil vertellen kom je al snel tot enkele alinea’s tekst, dat is met reviews, meningen, posts etc. Soms moet je dus ook de tijd nemen om ze te lezen :)

Deelnemer
    15

Soms moet je de tijd nemen een mening op te schrijven, als je iets boeiends weet of wil vertellen kom je al snel tot enkele alinea’s tekst, dat is met reviews, meningen, posts etc. Soms moet je dus ook de tijd nemen om ze te lezen :)

BaasBaas
    Deelnemer
    10

zolang de edits van schaap maar geel ellenlange verhalen worden 🙄 soms snap ik er door de lengte gewoon geen barst meer van (no offense) :mrgreen:

@ Z@3: reviews van 1 alinea kan ook :P

BaasBaas
    Deelnemer
    10

zolang de edits van schaap maar geel ellenlange verhalen worden 🙄 soms snap ik er door de lengte gewoon geen barst meer van (no offense) :mrgreen:

@ Z@3: reviews van 1 alinea kan ook :P

Deelnemer
    15

Deze week is schaap dus, hij is vanaf vandaag moderator voor 1 week :) Succes!

Deelnemer
    15

Deze week is schaap dus, hij is vanaf vandaag moderator voor 1 week :) Succes!

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

als hij mijn poste edite, dan kill ik hem 🙄

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

als hij mijn poste edite, dan kill ik hem 🙄

BaasBaas
    Deelnemer
    10

tuurlijk phoenix, als er van jou wat ge-edit wordt zal een mod er wel een reden voor hebben (no offense). editen zonder reden zal denk ik heus niet gebeuren

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven