Game Ready Driver voor ‘F1 22’ levert met DLSS een verdubbeling in prestatie

thumbnail

Dankzij een nieuwe GeForce Game Ready Driver voor F1 22 zijn GeForce gamers ‘Game Ready’ voor de nieuwste aflevering in Codemasters’ hooggewaardeerde F1-serie, die vandaag voor vroege toegang is gelanceerd. F1 22 ondersteunt meerdere ray-traced effecten en NVIDIA DLSS, wat meer dan een verdubbeling in prestatie oplevert.

Met DLSS ingeschakeld zijn de prestaties meer dan verdubbeld en kunnen gamers met GeForce RTX 3060 Ti GPU’s of hoger framerates van 60 FPS of hoger halen op 4K met maximale instellingen en elk ray traced effect ingeschakeld in F1 22.

Het nieuwe stuurprogramma ondersteunt ook Loopmancer, dat 13 juli wordt gelanceerd met DLSS en ray traced reflecties. Daarnaast ondersteunt het stuurprogramma GeForce Experience Optimal Playable-instellingen voor vijf games, levert het de beste ervaring in Monster Hunter Rise en Monster Hunter Rise: Sunbreak en ondersteunt het de nieuwe GeForce GTX 1630 GPU.

Dit sluit een maand af waarin geliefde gamefranchises, waaronder Jurassic World, Resident Evil en Warhammmer zich bij de lijst van games met RTX-technologieën hebben gevoegd.

DLSS meer dan verdubbelt prestaties in F1 22
De nieuwe innovaties van F1 22 bestaan uit ray traced ondoorzichtige reflecties, ray traced transparante reflecties, ray traced ambient occlusion en ray traced schaduwen om de game nog meeslepender te maken. Met ray traced verlichting krijgen gamers perfect gebufferde Formule 1-raceauto’s met nauwkeurige reflecties en zien ze alles met ongeëvenaard detail in de schaduw terwijl ze over het F1-circuit racen.

Met de prestaties van NVIDIA DLSS hebben GeForce RTX-gamers de ruimte om de meeslepende ray traced effecten van F1 22 te gebruiken zonder dat dit ten koste gaat van de beeldkwaliteit.

Ondersteuning voor NVIDIA DLSS en ray tracing in de game betekent dat een GeForce RTX-gebaseerde grafische kaart, desktop-pc of laptop de ultieme F1 22-ervaring biedt, met de hoogste prestatieniveaus, de vloeiendste gameplay en de meest natuurgetrouwe graphics.

Loopmancer wordt gelanceerd met DLSS en Ray Traced Reflections
Deze driver maakt gamers ook ‘Game Ready’ voor Loopmancer, de langverwachte roguelite-platformer actiegame die lanceert op 13 juli 2022. De game zal lanceren met ondersteuning voor NVIDIA DLSS en ray traced reflecties, waardoor GeForce RTX-gamers de best mogelijke ervaring in de game krijgen.

RTX-momentum is sterker dan ooit
In juni zijn er nog veel meer games bijgekomen die profiteren van DLSS prestatie-upgrades, Reflex latency-verminderingen en meeslepende ray traced lichteffecten, waaronder:

A Plague Tale: Requiem staat ook gepland voor een lancering met ray tracing en NVIDIA DLSS.

Meer Game Ready goodies en upgrades
De NVIDIA Game Ready Driver voor F1 22 voegt ook andere functies toe, waaronder:

  • Ondersteuning voor de nieuwe GeForce GTX 1630 GPU:
    • Voor wie op zoek is naar een eenvoudige upgrade voor een ouder systeem, wordt de nieuwe GeForce GTX 1630 wereldwijd gelanceerd door onze partners bij ASUS, Colorful, EVGA, Galaxy, GIGABYTE, Inno, MSI, Palit, PNY, en Zotac.
  • GeForce Experience’s one-click Optimale Settings voor:
    • Hydroneer
    • LEAP
    • Poppy Playtime
    • Propnight
    • The Cycle: Frontier

Maakt gamers ‘Game Ready’ voor Monster Hunter Rise en de Monster Hunter Rise: Sunbreak-uitbreiding die op 30 juni gelanceerd wordt.

RTX: It’s On!
Meer dan 250 games en applicaties ondersteunen al RTX-technologieën, en de adoptie van RTX wordt steeds sneller.  Gamers met systemen aangedreven door GeForce RTX en geoptimaliseerd met de nieuwste Game Ready Driver zijn verzekerd van de snelste prestaties, de vloeiendste gameplay en de meest natuurgetrouwe ray traced effecten.
Ray tracing is een methode voor grafische rendering die het fysieke gedrag van licht simuleert. NVIDIA dacht dat het nog decennia zou duren, maar heeft real-time ray tracing mogelijk gemaakt met NVIDIA RTX, de allereerste real-time ray tracing GPU, en is sindsdien blijven pionieren met deze technologie.

NVIDIA DLSS blijft de standaard zetten voor superresolutie. DLSS is NVIDIA’s alom geprezen AI-technologie die de prestaties verbetert zonder afbreuk te doen aan de beeldkwaliteit. NVIDIA DLSS wordt gebruikt in meer dan 180 games, waar het de prestaties tot drie keer versnelt.

NVIDIA Reflex vermindert systeemlatency om het concurrentievermogen van spelers te verbeteren, zodat ze doelen sneller kunnen pakken, sneller kunnen reageren en nauwkeuriger kunnen richten, simpelweg door NVIDIA Reflex in te schakelen in de instellingen van een game. Reflex is een relatief nieuwe NVIDIA-technologie, maar het is nu al een van de snelst toegepaste technologieën, met integraties die al beschikbaar zijn in grootste games en franchises.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx