EA: We optimaliseren de PS3-versie van Dead Space zoveel mogelijk

thumbnail

Gen Schofield van Electronic Arts heeft in Londen bekend gemaakt dat de Xbox 360-versie van de game Dead Space momenteel een stuk verder is dan de PS3-versie. Het spel is voor beide platforms in ontwikkeling en over 2 maanden zal het team dat momenteel hard werkt aan de 360 editie over gaan schakelen naar de PS3-versie. Het zou hierbij vooral gaan om veel optimalisaties voor de game. EA wil hiermee voorkomen de indruk te wekken dat de game niet goed draait op de PS3, zoals met games als PES 2008 van Konami bijvoorbeeld het geval bleek te zijn. EA belooft dat beide versies dan ook identiek zullen zijn aan elkaar. “We gaan niet de 360-versie afronden en lanceren omdat de PS3 het niet aankan. We optimaliseren de game zo goed als mogelijk, net zoals bij Burnout Paradise het geval was”, aldus de woordvoerder via Videogamer.

“Right now we’re leading and building and doing everything on the 360. Pretty soon in a month or two we will switch and lead on the PS3. That is so that you’re not downgrading the PS3 later. We’re putting all our engineering muscle into making the PS3 great, and then we’ll know that the 360 will be great. Sony has seen the game so they know that that’s what they want out of us. But I can absolutely assure you that the PS3 and the 360 will be the same.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx