Bij de mannen van Quantic Dream mag niets in de weg staan om het verhaal van Heavy Rain omver te duwen, zo ook niet trophies die in beeld verschijnen, zoals we op dit moment gewend zijn in elke game op de markt. Het spel zal namelijk gebruik maken van ‘delayed features’, waarbij trophies dus kortgezegd vertraagd verschijnen en later pas behaald worden. De weergave zal dus niet direct bij het behalen tevoorschijn komen. Na het concluderen van een chapter kun je de trophies op je scherm verwachten. Volgens de ontwikkelaar blijft zo de spanning en het gevoel in het spel aanwezig zonder interruptie. Trophies zouden de spanning dan ook afbreken.
Alleen maar beter zo. Niets is zo irritant dan dat je diep in het spel zit en wordt affegeleid door dat gebliep dat je een trophie hebt gehaald
het rijden in gta 4 is niet te vergelijken met gt5 gta 4 is meer rijden voor beginners dan voor het echte werk maar waarom zouden ze de gfx downen dan krijgen mensen alleen maar een mider goede indruk dan als ze dat niet doen maar oke als ze dat niet doen is de demo ook heel veel groter meteen en hij houdt rekening met mensen die een bijna volle hardeschijf hebben denk ik haha
ben het er niet helemaal mee eens……maar ja….geef mij maar GT4, dat rijdt veel beter vind ik….:(
Voor wie het nog niet weet, de demo krijgt gedowngrade gfx en is puur bedoeld om de driving physics te demonstreren.
Jammer,ik was wel benieuwd naar de trophies.