Bungie heeft aangekondigd dat het haar personeelsbestand zal verkleinen. Het concern zegt dat het zich voorbereid op de toekomst met de reductie. Na de laatste content update voor Destiny 2 gaat men verder met minder mensen. Hoeveel personeel er ontslagen wordt is niet bekend. In een statement laat het concern weten.
Met groot verdriet kondigen we een personeelsreductie aan in verband met een reorganisatie bij Bungie.
Als leiders van Bungie, zowel in het verleden als in het heden, erkennen we dat Destiny 2 de afgelopen jaren niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Na onze laatste contentupdate voor Destiny 2, en met onze toekomstige projecten nog in een vroeg ontwikkelingsstadium, konden we helaas niet langer op dezelfde schaal opereren.
We weten dat deze beslissing een grote impact heeft op de betrokkenen, hun families, vrienden en teamgenoten. Hoewel deze veranderingen noodzakelijk zijn om de studio nu en in de toekomst zo goed mogelijk te positioneren, doet dat niets af aan de moeilijkheid van dit moment of de impact ervan op de betrokkenen.
Later zullen we meer over die toekomst met jullie delen, maar vandaag is niet de dag daarvoor.




