Het is een geweldige week om een GeForce Gamer te zijn. Eerder deze week hebben Hot Wheels Unleashed en Jurassic World Evolution 2 NVIDIA DLSS toegevoegd. Vandaag lanceerde Grand Theft Auto: The Trilogy met DLSS, en morgen lanceert Battlefield 2042 met DLSS, NVIDIA Reflex en ray tracing. Bright Memory: Infinite lanceert ook vandaag en het ondersteunt DLSS, Reflex en ray tracing.
De ultieme Battlefield 2042-ervaring is op een GeForce RTX GPU
Early Access voor Battlefield 2042 begint morgen, en vanaf dag één ondersteunt de nieuwe multiplayer first-person shooter NVIDIA DLSS, Ray-Traced Ambient Occlusion, en NVIDIA Reflex. DLSS levert een 2X prestatiewinst op bij 4K, en systeemlatentie wordt tot 28% verminderd met NVIDIA Reflex. Meer details zijn te vinden in dit artikel.
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition krijgt een DLSS-prestatiestijging tot wel 85%
Vandaag komt ook Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition uit, en als je een GeForce RTX grafische kaart, desktop of laptop hebt, kun je NVIDIA DLSS inschakelen om de prestaties met maximaal 85% te versnellen.
Bright Memory: Infinite krijgt een DLSS-prestatieboost tot 2,5X
Bright Memory was een goed ontvangen korte actiegame, waarin werd gedemonstreerd hoe een eenzame ontwikkelaar een gepolijste, high-fidelity game kon maken met behulp van de tools van Unreal Engine 4. Vandaag lanceert het langverwachte vervolg, Bright Memory: Infinite gelanceerd. Op PC is de actiegame verbeterd met ray-traced schaduwen, reflecties, caustics en globale verlichting, samen met prestatieverhogende NVIDIA DLSS, en de systeemlatentie wordt tot 49% verminderd met NVIDIA Reflex.
Met de oogverblindende visuals maximaal ingesteld en elk ray tracing-effect ingeschakeld, versnelt NVIDIA DLSS de prestaties van Bright Memory: Infinite‘s prestaties tot 2,5x:
Je kunt het volledige overzicht van Bright Memory: Infinite‘s PC-exclusieve technologie vinden in dit artikel.