Xbox 360 bij Kojima Productions betekent niets, aldus Payton

thumbnail

Bloggers zijn inmiddels druk in de weer met het screenshot dat verscheen waarin we een Xbox 360 zien bij Kojima Productions. Hiermee lijkt het erop dat het concern ook bezig is met het ontwikkelen voor deze console. De debug unit wordt echter niet gebruikt om de game Metal Gear Solid 4 te porten. Ryan Payton, werkzaam bij Kojima Productions, verklaart namelijk dat hij geregeld een 360-controller in de handen stopt bij werknemers, en dat hij ze simpelweg games als Gears of War, Mass Effect of Halo 3 laat spelen om ze zo de Westerse sfeer te laten proeven. Mensen die betrokken zijn bij projecten binnen Kojima Productions kunnen op deze manier begrijpen wat de Westerse cultuur eist van games. Daarnaast begrijpen ze beter op wat voor niveau ze uiteindelijk moeten komen bij hun ontwikkelingen.

” What I usually do is hand them a controller and say, here, play Gears of War. Or Halo 3, or Mass Effect — whatever big title is coming out in the West. I think that, by the end of the project, a lot of the people involved with the control scheme were really getting comfortable and had an understanding of what level we should be at by the time we launched the game.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx