Uncharted 2 A.I. wordt fors verbeterd

thumbnail

Nathan zal het moeilijker gaan krijgen in deel 2 van Uncharted. Via de CVG heeft Bruce Straley, game director, namelijk bekend gemaakt dat de tegenstanders een stuk slimmer zullen zijn dan in deel 1 het geval was. Zo zullen ze niet meer zo snel happen als ze je zien, maar gaan ze nu ook op onderzoek uit en hunten. “Als Drake bijvoorbeeld een bepaald stuk gebied binnenkomt, dan zal de tegenstander zelf bedenken waar ze Drake gezien denken te hebben. Ze kunnen zelf nagaan wat ze hebben gezien en gaan uit van bepaalde handelingen van Drake.” Als vervolgens blijkt dat Drake enkele seconden uit het oog is verloren dan zullen de tegenstanders besluiten om te gaan hunten, en vorm je dus een prooi in hun jacht. Ze beginnen dan meestal met de laatste locatie te doorzoeken waar je bent geweest en gaan dan pas verder op onderzoek uit. Tevens kunnen tegenstanders nu ook zelf klimmen en springen om je zo achterna te gaan in de omgevingen. “De actie is dus niet meer gelimiteerd tot flat terrain schietmomenten.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx