Sweeney: Gears of War 2 haalt meer uit de Unreal Engine 3

thumbnail

In een interview heeft Tim Sweeney van Epic Games het een en ander weten te vertellen rondom de aankomende topper Gears of War 2 voor de Xbox 360. Zo zegt de man via de Next-Gen.biz website dat Gears of War 2 nieuwe lichteffecten en rendering features met zich mee zal brengen. Tevens zullen ook de physics verbeterd worden en zal de gehele Unreal Engine 3 beter dan ooit worden. “We hebben de afgelopen 2 jaar al bewezen dat de engine heel wat nieuwe features heeft gekregen”, zo zegt Sweeney in het interview.

“We kunnen nu meer doen met de engine, waaronder meer netwerkfunctionaliteiten realiseren om zo meer spelers in één game te kunnen krijgen met complexe physics van dien. We hebben op dit moment erg complexe vehicle interactie, maar er zal nog veel meer in het spel verwerkt worden.” Ook zullen characters er beter uit zien, zijn animaties beter dan ooit en bestaat er meer interactie dan ooit tevoren het geval is geweest. Gears of War 2 zal eind dit jaar uitgebracht worden. Overigens wist het concern ook te vertellen dat de game niet zal verschijnen op de New York Comic-Con, wat wel het geval leek te zijn. Echter zullen wel enkele mensen die werken aan de game op het event aanwezig zijn.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx