Rockstar: We kunnen met AI NPC’s maken voor GTA VI

thumbnail

Take Two CEO Strauss Zelnick heeft gesproken over de aankomende game Grand Theft Auto VI, waar volgende maand een trailer van zal verschijnen. Volgens de man biedt artificial intelligence de mogelijkheid om non-playable characters (ook wel NPC’s) te bouwen voor de game.

Iedereen werkt aan zoiets. Je bent een speelbaar karakter, je hebt interactie met andere non-playable characters. Die interactie is momenteel nog gescript maar hoe leuk is het om NPC’s zo echt mogelijk te maken. We werken daar met z’n allen aan momenteel.

 

Een releasedatum is er nog niet voor GTA VI. De titel zou zich in een fictief Miami moeten afspelen. Daarnaast zou zowel een man als vrouw speelbaar zijn. Verdere details zijn er nog niet.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx