Ready at Dawn gaat hoge kwaliteits multiplatform engine maken

thumbnail

Ready At Dawn werkt momenteel aan een nieuwe multiplatform engine welke gebruikt kan worden door game developers om nieuwe games met een AAA-kwaliteit te kunnen produceren. De ontwikkelaar, welke we kennen van God of War: Chains of Olympus, Daxter en Okami Wii, zal hun codebase baseren op software van top providers van 3D content editing, audio, user interfaces en asset management systemen en deze samenbrengen in één enkel platform. De Ready At Dawn Engine biedt flexibele mogelijkheden die ondersteuning bieden voor de Xbox 360, PlayStation 3 en de PlayStation Portable.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx