Afspelen van DVD’s op de Wii nu via homebrew mogelijk
Dat Nintendo niet de moeite nam om DVD-playback features te realiseren voor de Nintendo Wii is natuurlijk niet al te best, maar de mod-community heeft het wel weten klaar te spelen om via software (homebrew) het mogelijk te maken om op de Wii DVD’s af te spelen. Je zult een applicatie met Clone CD moeten […]

