Insomniac: Killzone 2 was erg leuk om te spelen
Sony hoopt met Killzone 2 een groots succes te verwezelijken in februari van 2009 en als het aan Insomniac ligt dan zal dat ook wel gaan lukken. De ontwikkelaar van Resistance: Fall of Man en Resistance 2 zegt namelijk dat het spel erg leuk is. James Stevenson, Insomniac’s community manager, wist dit te vertellen via […]

