Sony is op de proppen gekomen met een opstartscherm voor Grand Theft Auto VI op de PlayStation 5. De UI is aangepast op de game, zo zien we in onderstaande video. Het logo van de game komt voorbij in de Welcome Hub en ook de widgets zijn licht gestijld in de vorm van de game. Ook de PlayStation Store lijkt een metamorfose te hebben gekregen met links en trailers van het spel. Ook de PlayStation App heeft een restyle gekregen, zo zien we op de PushSquare. Het lijkt er dus op dat Sony vol inzet op het marketen van de game. Het paars en roze gekleurde is volledig in de stijl van het spel. Gisteren zei Sony al dat Grand Theft Auto VI het beste op de PlayStation 5 gespeeld kan worden.
GTA 6 is now the first thing you see when you boot up your PS5, they made an entirely new UI for this, insane. pic.twitter.com/xmz8h6RLzI
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) June 24, 2026




