Toegankelijkheid gereedschap

Sony komt met GTA VI-opstartscherm voor PS5

thumbnail

Sony is op de proppen gekomen met een opstartscherm voor Grand Theft Auto VI op de PlayStation 5. De UI is aangepast op de game, zo zien we in onderstaande video. Het logo van de game komt voorbij in de Welcome Hub en ook de widgets zijn licht gestijld in de vorm van de game. Ook de PlayStation Store lijkt een metamorfose te hebben gekregen met links en trailers van het spel. Ook de PlayStation App heeft een restyle gekregen, zo zien we op de PushSquare. Het lijkt er dus op dat Sony vol inzet op het marketen van de game. Het paars en roze gekleurde is volledig in de stijl van het spel. Gisteren zei Sony al dat Grand Theft Auto VI het beste op de PlayStation 5 gespeeld kan worden.

  • guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx