Mogelijkheid op nieuwe Tribes game weer aanwezig
Tribes lijkt weer terug te gaan komen. De franchise, waarbij vooral Tribes II erg populair bleek, was in het verleden van de developer Dynamix, die enkele jaren geleden failliet ging, maar nog wel deels bestaat in de vorm van GarageGames. Zij maken op dit moment nog goedkope game engines voor indie-games. GarageGames heeft inmiddels de […]

