Multiplatform

Baldur’s Gate III is zo’n 100 uren lang

Baldur’s Gate III komt er bijna aan, 3 augustus lanceert de titel namelijk. Op 6 september komt ook de PS5-versie. In gesprek met de IGN laat Swen Vincke van de Belgische studio Larian Studios weten dat je flink wat uren zult moeten uittrekken voor de game wanneer je deze wilt uitspelen. Je zult zo’n 75 […]

Mobile

Just Cause voor de mobiel geannuleerd

Square-Enix heeft besloten om de ontwikkeling van een mobiele versie van Just Cause te annuleren. De studio deelt met verdriet mee dat het project gestopt is vanaf 3 juli van dit jaar en dat de titel niet meer zal verschijnen in de digitale stores. De early access-versie van het spel was daarnaast niet succesvol genoeg […]

PS5

PS5 Prototype Dev Kits worden in Japan aangeboden

De website van Vintage Gamer meldt dat er PlayStation 5-prototype-ontwikkelkits op veilingsites in Japan voor ongeveer € 3.200 worden aangeboden. De aanbiedingen trekken enorm veel aandacht: Sony weet waarschijnlijk nog niet van dit aanbod en de verkoper wil de Dev Kit snel verkopen voordat Sony ingrijpt. Hoewel prototypen van consoles zoals deze waardevol kunnen zijn […]

Algemeen

Gaat XBOX zich meer richten op mobiele games dan op consoles?

De laatste tijd zien we een verschuiving binnen de game-branche. De manier waarop Microsoft de overname van Activision Blizzard wil aanpakken is daar een voorbeeld van. De focus ligt meer op mobiel gamen en minder op blockbuster titels zoals Call of Duty, wat een opwindende verandering van koers betekent. Inzichten van Phil Spencer Phil Spencer, […]

Multiplatform

Jujutsu Kaisen Cursed Clash brengt anime naar consoles en pc in nieuwe actiegame

Bandai Namco Europe kondigt met trots aan dat de razend populaire serie JUJUTSU KAISEN de sprong maakt naar videogames met JUJUTSU KAISEN CURSED CLASH. De game is een 3D-actiegame waarin spelers een team samenstellen uit de cast van Jujutsu-tovenaars en vervloekte geesten uit de anime en krachtige aanvallen uitvoeren met de beroemde “vervloekte technieken” uit de […]

Multiplatform

Kijk naar de Diablo Dev Livestream op 6 juli

De komende Diablo Dev Livestream gaat voor het eerst dieper in op nieuwe content voor zowel Diablo Immortal als Diablo IV en vindt plaats op 6 juli om 20:00 uur. De livestream wordt geopend door senior narrative designer Ryan Quinn en lead UX designer Chris Liao, die de nieuwe class aankondigen die exclusief in Diablo […]

3
Algemeen

Lord of the Rings-uitgever stopt met interne development

De Duitse ontwikkelaar en uitgever Daedalic Entertainment heeft bekend gemaakt dat ze stoppen met het intern ontwikkelen van games. Dit is waarschijnlijk besloten na het debacle van Lord of the Rings: Gollum, die zeer slecht werd ontvangen door de pers en publiek. Alle projecten die intern lopen zullen gestopt worden volgens de developer. Via de […]


  • Trending nieuws

  • Naar boven