Outlast dev: Xbox One eSRAM is wat klein voor 1080p maar we krijgen het klaar

thumbnail

De laatste tijd vinden we veel games die op de PlayStation 4 wel in 1080p draaien maar op de Xbox One vaak op 900p. De SDK-update van Microsoft voor de Xbox One zorgt ervoor dat het een stuk makkelijker is om de full-HD-resolutie ook op die console te realiseren. Philippe Morin, oprichter van Red Barrel Games, zegt echter dat zij het ook zonder SDK klaar krijgen. Via de Gamingbolt laat hij dit weten.

“Het eSRAM voor 1080p is wat weinig op de Xbox One. Het lijkt alsof je er nooit genoeg van hebt. We hebben het echter wel klaar gekregen om onze game (Outlast) in 1080p te laten draaien met 60 frames per seconde. Echter, de framerate dropt wel zo nu en dan. Maar we hebben met extra tijd de mogelijkheid om dit te optimaliseren en om bugs te fixen.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Zo kan het dus ook. DF heeft laten zien dat beide gelijk zijn.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx