Ontwikkelaars van Dead Space bespreken het creëren van een sfeer die uniek is voor elke speler

thumbnail

Motive, een in Montreal gevestigde studio van Electronic Arts Inc., heeft het vierde blogbericht uitgebracht in de ‘Inside Dead Space’-reeks. De studio gaat met dit blogbericht getiteld ‘The Intensity Director’ dieper in op het belang van een angstaanjagende sfeer, met name in een horrorgame. Het team van ontwikkelaars legt ook uit hoe ze spelers zo lang mogelijk op het randje van hun stoel willen houden. Het intensiteits-systeem van de game regelt het niveau van spanning en stress. Hierdoor ontstaat er een angstaanjagende omgeving en ervaring die uniek is voor elke speler, zelfs als deze terugkeert naar een eerder bezocht gebied. Het blogbericht kun je hier vinden.

Dead Space is vanaf 27 januari 2023 verkrijgbaar voor PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc. Verwacht meer informatie van de ontwikkelaars in aanloop naar de lancering van de game. Om op de hoogte te blijven, volg je Dead Space op FacebookInstagram, of Twitter, abonneer je op het YouTube-kanaal en bezoek je de officiële website.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx