Nano Assault dev onder de indruk van de Wii U

thumbnail

Nano Assault developer Shin’en Multimedia heeft meer details gegeven omtrent de hardware van de Nintendo Wii U. Via de Notenoughshaders laat Manfred Linzner weten dat hij onder de indruk is van de console.

“Het is opvallend hoeveel code de hardware kan verwerken zonder slowdowns en verdere optimalisaties. Het probleem van tegenwoordig ligt niet meer bij de clocksnelheid van de processoren maar bij RAM-geheugen. Nintendo heeft er echter voor gezorgd dat developers hier goed omheen kunnen werken. Ze hebben veel laten doorvoeren naar de CPU en GPU. Het cache en de geheugen controller kunnen goed samenwerken. Hevige laadpunten kunnen we nu laten verwerken op andere manieren.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx