Meer informatie rondom Red Steel voor de Revolution

thumbnail

Vandaag is er weer de nodige nieuwe informatie verschenen rondom de ego-shooter Red Steel. De game die we zaterdag nog tegenkwamen op Evilgamerz. Het spel zou namelijk sinds de E3 van 2005 al in ontwikkeling zijn voor de next-gen console. Ubisoft wist de controller kort voor dit evenement al te bekijken en er gebruik van te maken om zo inzicht te krijgen in de mogelijkheden van dit alles. Zo heeft men dus ook de shooter weten te optimaliseren met de betreffende features die ze aangeboden krijgen.

Nintendo en Ubisoft werken op dit moment zeer nauw samen aan de shooter. Shigeru Miyamoto heeft al eerder groen licht weten te geven en laten merken de game wel als meer dan positief te zien. Het spel wat elk front betreft erg gedetailleerd gaan worden. Zo zal niet alleen de controller een nieuwe manier van spelen aan gaan bieden maar zullen ook geluidseffecten zich aanpassen aan de omgeving. Zo zullen geluiden op de achtergrond de sfeer gaan bepalen en past muziek zich naarmate de spanning stijgt. Daarnaast worden allerlei moves ter beschikking gesteld waardoor de speler allerlei verschillende mogelijkheden krijgt om de tegenstander om te leggen. Een vergelijking met House of the Dead 4 is dan ook een beetje van toepassing bij dit spel. De Artificial Intelligence die we in F.E.A.R. tegenkomen wordt op dit moment gezien als een streven om ook in dit spel te kunnen integreren. Red Steel voor de Revolution wordt dan ook heel veel meer dan een gewone, alledaagse shooter.

0 0 stem
Artikelbeoordeling
guest
Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
Vul hier een naam of nickname naar keuze in.
0 Reacties
Inline feedback
Bekijk alle reacties

Naar boven
0
Klik om direct te reageren op dit artikel.x
()
x