Het grote Borderlands topic

Home Forums Games discussies Het grote Borderlands topic

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #119550
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    [img]http://www.gameshopwaterlooplein.nl/images/Borderlands_PS3.jpg[/img]

    [img]http://www.borderlandsthegame.com/images/screens/full/borderlands_ss1_full.jpg[/img]

    Feiten

    Ontwikkelaar: Gearbox Software

    Uitgever: 2K Games

    Engine: Unreal Engine 3

    Platformen: PlayStation 3, Microsoft Windows, Xbox 360

    Release date: (xbox/ps3) Oktober 20, 2009, (pc) 26 Oktober

    Genre: First-person shooter, Action role-playing

    Speltypes: Singleplayer, multiplayer

    Leeftijd: 18+

    Cover

    [img]http://i10.photobucket.com/albums/a124/boysofsheahem/blog%20graphics/BL_360_FoB_FINAL_1250027951.jpg[/img]

    zo komt de cover eruit te zien, er is nog niks verschenen over een special edition, maar dit zullen we binnenkort wel mogen gaan verwachten.

    Verhaal

    Het verhaal in Borderlands speelt zich af in de verre toekomst. De mensheid heeft er een zootje van gemaakt op de aarde en moet op zoek gaan naar nieuwe bewoonbare planeten. Het duurt niet lang voordat men Pandora ontdekt, een planeet die op het eerste gezicht alles heeft om er te kunnen leven. Duizenden kolonisten trekken dan ook massaal naar Pandora in de hoop op een betere toekomst. Al snel wordt duidelijk dat de planeet, buiten enkele overblijfselen van een buitenaardse beschaving, eigenlijk niets te bieden heeft in de vorm van grondstoffen.

    De rijkere kolonisten kiezen het zekere voor het onzekere en verlaten de planeet vrijwel meteen. De achterblijvers daarentegen zijn noodgedwongen op elkaar aangewezen om te overleven. We hebben het hier over het menselijk ras en na een aantal jaren van kalmte ontspringt de rust in chaos. Op ten duur ontwaken de oorspronkelijke bewoners van Pandora uit hun winterslaap. Deze bloeddorstige en primitieve wezens hebben het natuurlijk niet gezien op hun bezoekers en dit wakkert de chaotische mentaliteit alleen maar aan.

    Op een dag echter wordt ‘The Vault’ ontdekt. Dit geheimzinnige ondergronds complex zou ontelbare buitenaardse schatten huisvesten die de vinder ervan een enorme technologische voorsprong kan geven. Dat de groep wetenschappers die deze kluis ontdekten echter op mysterieuze wijze om het leven kwamen deert de achtergebleven kolonisten niet en al snel ontstaat er een ware wedloop naar The Vault.

    De visuele verandering

    Het was groot nieuws toen we te horen kregen dat de grafische stijl van Borderlands overhoop gegooid werd midden in het ontwikkelproces. Niet iedereen was te vinden in deze grote verandering van een realistische audiovisuele weergave naar cartoonachige cell-shaded graphics. Maar het ziet er zeker niet verkeerd uit en het kan wel eens verfrissend zijn. De vormgeving van de karakters en vijanden zijn mooi gemaakt en de verschillende animaties zijn van een hoog niveau. Ook de omgevingen zien er goed uit en de visuele stijl. Ook met het geluid zit het zeker goed. De gesproken dialogen zijn sfeervol en klinken zeer goed, en het uitgebreide arsenaal aan wapen- en omgevingsgeluiden zorgt ervoor dat de wereld levendig overkomt (voor zover dit mogelijk is in deze wereld…:P).

    Enkele screens van voor de visuele metamorfose:

    [img]http://www.pcgameshardware.de/screenshots/original/2009/04/borderlands_alt.jpg[/img]

    [img]http://farm4.static.flickr.com/3387/3489039539_270cb0eaaa_o.jpg[/img]

    Een grote verandering dus als je het vergelijkt met nu:

    [img]http://www.co-optimus.com/images/upload/image/2009/989xBorderlands_E3_Screenshot_7.jpg[/img]

    [img]http://static.gameparty.net/pictures/14/42/144219.jpg[/img]

    [img]http://static.gameparty.net/pictures/14/42/144220.jpg[/img]

    De single player

    Borderlands is een mix tussen een first person shooter en een role-playing game. Het is een genre dat je niet al te veel games ziet, maar dat toch een potentieel zeer groot publiek kan aanspreken, mits het goed gedaan wordt. We denken dat we Borderlands een role-playing shooter noemen, geen first person RPG. De nadruk ligt namelijk zonder enige twijfel op het shooter-gedeelte.

    Het verhaal van Borderlands bestaat uit een dertigtal opdrachten die je telkens een stap dichter bij The Vault brengt. Daarnaast zijn er nog een hondertal side missies die volledig optioneel zijn. Je kan je dus enkel concentreren op het verhaal en de rest negeren, maar dan is de kans groot dat je zeldzame en krachtige items misloopt. Voor het verhaal maakt het niet uit welk personage je kiest, de main quest blijft namelijk altijd hetzelfde. Dit is aan de ene kant wel jammer aangezien elk karakter een interessant achtergrondverhaal heeft waarop ingespeeld zou kunnen worden. Gelukkig doet dit weinig af van de replayvalue van het spel die dankzij de verschillende speelstijlen van de vier personages toch wel hoog is.

    Je hebt keuze uit vier verschillende personages of “klasses” die vanzelfsprekend elk hun eigen vaardigheden en achtergrond hebben. Eerst en vooral is er Roland, de soldaat, die een kei is als het op zwaar wapentuig aankomt. Stop hem om het even welk wapen toe en hij zal er vrijwel probleemloos mee overweg kunnen. Verder kan hij voor korte tijd een auto-turret opstellen om vijanden eventjes mee zoet te houden.

    Brick, de ‘berserker’, moet het vooral van zijn brute kracht hebben waarmee hij probleemloos het beendergestel van een vijand tot pulp kan herleiden. Mordecai, de scherpschutter, is gespecialiseerd in het lange afstandswerk en kan het best overweg met langeafstandswapens. Daarnaast kan Mordecai de hulp inroepen van Bloodwing, een vogelachtig beest dat vijanden kan aanvallen op commando. Tot slot is er nog Lilith, de ‘siren’. Zij beschikt over een arsenaal aan krachtige spreuken die zowel offensief als defensief ingezet kunnen worden.

    Hieronder elke personage met hun eigen special specialiteiten (in het engels anders duurde het te lang xD)

    [img]http://multiplayerblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/09/borderlands_berserker.jpg[/img]

    Special Ability: Berserk – Gain the ability to go Berserk. While Bersek, ALT and ALT throw punches. Also, you gain resistance to al damage and you regenerate health while Berserking. (First level: Cooldown: 60 seconds)

    BRAWLER TREE

    Brawler Tier 1:

    Iron Fist – Increases the melee damage you deal. (First level: +6% Melee Damage.)

    Endless Rage – Increased the duration of Berserk. (First Level: +10% Berserk Duration.)

    Brawler Tier 2:

    Sting like a Bee – Punching while Berserk causes you to dash forward and slug your enemies. (First level: Dash Distance: 4 feet)

    Heavy Handed – Killing an enemy greatly increases your melee damage for a few seconds. (First level: +12% Melee Damage.)

    Brawler Tier 3:

    Prize Fighter – While Berserk is active your melee attacks have a chance to spawn cash prizes. (First level: 6% chance to spawn a cash prize.)

    Short Fuse – Decreases the Cooldown of Berserk. (First level: Berserk Cooldown reduced by 6 seconds.)

    Brawler Tier 4:

    Blood Sport – Killing an enemy while Berserk is active regenerates some of your health. (First level: Percentage of Health Regenerated: +2%)

    TANK TREE

    Tank Tier 1:

    Hardened – Increases your maximum health. (First level: +12% Maximum Health)

    Safeguard – Increases the strength of your shield. (First Level: +8% Shield Strength)

    Tank Tier 2:

    Bash – Gives your melee attacks a chance to Daze enemies, slowing them and reducing their accuracy. (First level: Chance to Daze: 10%)

    Juggernaut – Killing an enemy gives you resistance to all damage for a few seconds. (First level: +10% Damage Resistance)

    Tank Tier 3:

    Payback – After yours shields become depleted you gain a damage bonus for 10 seconds. (First Level: +8% Damage bonus.)

    Diehard – Increases the amount of health you regain when you are revived by a friend or by Second Wind. Also increases the amount of time you have before you die when you are Crippled. (First Level: +30% Revived Health Bonus., +20% time to be Revived.)

    Tank Tier 4:

    Unbreakable – When your shield is depleted you gain 5 seconds of powerful shield regeneration. (First +3% Shield Strength regenerated per second.)

    BLASTER TREE

    Blaster Tier 1:

    Endowed – Increases the Explosive Damage you deal. (First level: +3% Explosive Damage)

    Rapid Reload – Increases your Reload Speed and reduces with all weapons. (First level: +4% Reload Speed, +6% Recoil Reduction)

    Blaster Tier 2:

    Revenge – Killing an enemy increases your damage with all weapons for a few seconds. (First level: +10% Damage)

    Wide Load – Increases the number of Rockes your Rocket Launcher can hold in its magazine. (First Level: +1 Launcher Magazine Size.)

    Blaster Tier 3:

    Liquidate – Dealing Explosive Damage to an enemy reduces the cooldown of Berserk. First level: Cooldown reduction per hit: -1 (in seconds)

    Cast Iron – Increases your resistance to Explosive Damage. (First Level: +8% Explosive Damage Resistance)

    Blaster Tier 4:

    Master Blaster – Killing an enemy increases your Fire Rate with all weapons and causes you to regenerate rockets for a few seconds. (First Level – +12% Fire Rate, 2 rockets regenerated per minute)

    [img]http://multiplayerblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/09/borderlands_soldier.jpg[/img]

    Special Ability: Scorpio Turret – Gain the ability to deploy a Scorpio Turret that automatically fires at enemies. The Scorpio Turret also has shields that can be used as cover. (First Level: Cooldown: 100 seconds)

    INFANTRY TREE

    Infantry Tier 1:

    Impact – Increases Bullet Damage with all weapon types. (First Level: +3% Bullet Damage)

    Sentry – Increases Scorpio Turret damage. (First Level: +7% Scorpio Turret Damage)

    Infantry Tier 2:

    Scattershot – Increases shotgun damage and spread. (First level: 3% Shotgun Damage, 5% Shotgun Spread)

    Metal Storm – Killing an enemy increases your Fire Rate and reduces Recoil for a few seconds. (First level: +6% Weapon Fire Rate, 15% Recoil Reduction)

    Infantry Tier 3:

    Refire – Shooting an enemy reduces the Cooldown of your Scorpio Turret. This effect can only occur every 2 seconds. (First level: Cooldown reduction per hit: 1 (in seconds)

    Assault – Increases Magazine Size and reduces Recoil with Combat Rifles (First level: +9% magazine Size and Recoil Reduction)

    Infantry Tier 4:

    Guided Missile – Your Scorpio Turret launches guided missiles in addtion to using its regular gun. (First level: Fire a missile every 8 seconds)

    SUPPORT TREE

    Support Tier 1:

    Defense – Increases how quickly our shields recharge. (First Level: +4% Shield Recharge Speed)

    Stockpile – Players near the Scorpio Turret regenerates ammo for the weapon currently in their hands. (First level: +1 Ammo Regeneration Rate)

    Support Tier 2:

    Quick Charge – Killing an enemy causes your shields to quickly regenerate for a few seconds. (First Level: +2% Shields per second)

    Barrage – Increases the number of shots your Scorpio Turret fires in each burst.

    Support Tier 3:

    Grenadier – Killing an enemy increases your grenade damage and causes you to regenerate grenades for a few seconds. (First Level: +2 Grenades per minute, +3% Grenade Damages)

    Deplore – Reduces the cool down of your Scorpio Turret (First Level: Cooldown reduction

    +20%)

    Supporter Tier 4:

    Supply Drop – The Scorpio Turret periodically fires out supply pickups to resupply players. First Level: Supply drop every 7 seconds)

    MEDIC TREE

    Medic Tier 1:

    Fitness – Increases your Maximum Health. (First Level: +5% Maximum Health)

    Aid Station – Allies near the Scorpio Turret regenerate health. (First Level: Regenerates: 1% health per second)

    Medic Tier 2:

    Overload – Increases magazine capacity with all weapon types. (First level: +12% Magazine Size)

    Cauterize – Shooting team members heals them. This effect also works with grenades and rockets. (First Level: Converts +6% damage to health)

    Medic Tier 3:

    Revive: The Scorpio Turret has a chance to instantly revive nearby crippled friends when deployed. (First Level: +14% Revival Chance)

    Grit – Increases your resistance to Bullet Damage (First Level: +3% Bullet Resistance)

    Medic Tier 4:

    Stat! – Killing an enemy increases health regeneration +1% health per second

    [img]http://multiplayerblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/09/borderlands_siren.jpg[/img]

    Special Ability: Phasewalk

    Gain the ability to turn invisible and move incredibly fast. Upon entering and leaving Phasewalk you create a Phase Blast that damages nearby enemies. You can melee attack to end Phasewalk early. (Cooldown: 36 seconds)

    CONTROLLER TREE

    Controller Tree Tier 1:

    Diva – Increases the Capacity of your shield. (First level: Shield capacity +5%)

    Striking – Your melee attacks can Daze enemies, reducing their movement speed and accuracy. (First level: Chance to Daze vs. an equal level enemy +20%)

    Controller Tree Tier 2:

    Inner Glow – While Phasewalking you regenerate Heatlth. (First level: Regenerate +1% of your Health per second while Phasewalking.)

    Dramatic Entrance – Your Phase Blast can Daze enemies, reducing their movement speed and accuracy. (First level: Chance to Daze (vs an enemy of equal level): +20%

    Controller Tree Tier 3:

    Hard to Get – Decreases the Cooldown of Phasewalk (Next level: Phasewalk Cooldown reduced by 3 seconds.)

    Girl Power – Killing an enemy causes your Shield to quickly regenerate for a few seconds. (First level: Regenerates 2% of your Shield per second.)

    Controller Tree Tier 4:

    Mind Games – Each bullet you fire has a chance to Daze enemies, reducing their movement speed and accuracy. (First level: Chance to Daze (vs an equal level enemy): +5%

    ELEMENTAL TREE

    Elemental Tree Tier 1:

    Quicksilver – Increases your Fire Rate with all weapons. (First level: +5% Fire Rate.)

    Spark – Increases your chance of causing Elemental Weapons (First Level: +4% Elemental Effect chance.)

    Elemental Tree Tier 2:

    Resilience – Increased your resistance to Fire, Shock, Corrosive, and Explosive Damange. (First level: Elemental Resistance: -6%)

    Radiance – You deal Shock Damage to nearby enemies while Phasewalking. Damage is based on your Level and the Skill’s level. (First level: Shock Damage: +1)

    Elemental Tree Tier 3:

    Venom – Adds Corrosive Damage to your melee attacks. Also, your melee attacks have a chance to Corrade enemies causing additional damage over time. (First level: +5% Melee Damage)

    Intuition – Killing an enemy increased your movement speed and the experience you and your team earn for a few seconds. (First level: +10% Movement Speed, +4% Team Experience)

    Elemental Tree Tier 4:

    Phoenix – Killing an enemy causes you to deal Fire Damage to nearby enemies and makes your shots not always cost ammo for a few seconds. The Fire Damage increased with your Level. (First level: 5% chance to save ammo, Fire Damage: +1)

    ASSASSIN TREE

    Assassin Tree Tier 1:

    Slayer – Increased your Critical Hit Damage (First level: +5% Critical Hit Damage)

    Silent Resolve – Increases your resistance to damage for a few seconds after Phasewalking. (First level: +14% Damage Reduction.)

    Assassin Tree Tier 2:

    Enforcer – Killing an enemy increases your accuracy and Bullet Damage for a few seconds. (First level: +7% Accuracy, +2% Bullet Damage.)

    Hit & Run – Gain increased melee damage and Phasewalk duration. (First level: +7% Melee damage, +0.8 Phasewalk duration (in seconds)

    Assassin Tree Tier 3:

    High Velocity – Increased Bullet Damage and velocity. (First level: +20% Bullet Velocity, +4% Bullet Damage.)

    Blackout – Killing an enemy reduces the cooldown of Phasewalk. (First level: Cooldown reduction per kill: 1.2 sconds)

    Assassin Tree Tier 4:

    Phase Strike – Using a melee attack while Phasewalking deals additional damage. (First level: +160% Melee Damage)

    [img]http://multiplayerblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/09/borderlands_hunter.jpg[/img]

    HUNTER SKILL TREE

    (Note: The level cap is 50, with a skill point added for each level starting at 5. The Special Ability skill only requires one point to max out, leaving 45 points to spend in the other skills. Each skill can be maxed out with 5 points, so you could fill out the top tier skills in two of the trees, and still have 5 remaining points to max out another skill.)

    Special Ability: Bloodwing

    Gain the ability to send your pet Bloodwing out to attack an enemy and then return. (Cooldown: 28 seconds)

    SNIPER TREE

    Sniper Tree Tier 1:

    Focus – Increases accuracy with all weapon types. (First level: +5% Accuracy. Sniper Rifle sway: -10%)

    Caliber – Increases damage with Sniper Rifles. (First level: +4% Sniper Rifle damage.)

    Sniper Tree Tier 2:

    Smirk – All players on your team (including you) gain additional experience when you kill an enemy with a critical hit. (First level: +3%)

    Killer – Killing an enemy increases your Damage and Reload Speed with all guns for a few seconds. (First level: +8%. Reload Speed +6%)

    Sniper Tree Tier 3:

    Loaded – Increases Magazine Capacity with Sniper Rifles. (First level: Magazine Capacity +14%)

    Carrion Call – Shooting an enemy with a Sniper Rifle reduces the cooldown of your Bloodwing. (First level: Cooldown reduction per hit: 0.8 seconds).

    Sniper Tree Tier 4:

    Trespass – Your bullets have a chance to ignore shields. Also slightly increases Bullet Damage. (First level: 20% chance to penetrate shields. 1% Bullet Damage.)

    ROGUE TREE

    Rogue Tree Tier 1:

    Swift Strike – Increases Bloodwing Damage and movement speed. (First level: +20% Bloodwing Damage, +8% Bloodwing Speed)

    Swipe – The Bloodwing causes enemies to drop additional money, ammo and healing items when it attacks. (First level: Maximum number of additional items dropped: 1)

    Rogue Tree Tier 2:

    Fast Hands – Increases reload speed with all weapon types. (First level: +8%)

    Out for Blood – When your Bloodwing strikes an enemy you gain health based on the amount of damage done. (First level: Percentage of damage converted to health: 7%)

    Rogue Tree Tier 3:

    Aerial Impact – Attacks from your Bloodwing can Daze enemies, reducing their movement speed and accuracy. (First level: Chance to Daze vs. an equal level enemy: 20%)

    Ransack – Killing an enemy increases the amount of loot you get from other enemies killed for a few seconds. (First level: Chance to drop an additional item: 20%)

    Rogue Tree Tier 4:

    Bird of Prey – Increases the number of targets the Bloodwing can attack before returning. (First level: The Bloodwing attacks up to 2 targets).

    GUNSLINGER TREE

    Gunslinger Tree Tier 1:

    Deadly – Increases Critical Hit Damage (First level: +6% Critical Hit Damage).

    Gun Crazy – When using pistols you have a chance to fire 2 shots with each pull of the trigger instead of just 1. (First level: 8% chance to fire 2 shots.)

    Gunslinger Tree Tier 2:

    Lethal Strike – Increases melee damage. Also, every melee attack has a 35% chance to be a Lethal Strike and deal extremely high damage. (First level: Melee Damage +10%, Lethal Strikes deal +100% damage.)

    Riotous Remedy – Killing an enemy gives you chaotic health regeneration for a few seconds. (First level: You can be healed for up to 3% of your maximum Health over 7 seconds).

    Gunslinger Tree Tier 3:

    Predator – Decreases the cooldown of your pet Bloodwing. (First level: Bloodwing Cooldown reduced by 3 seconds.)

    Hair Trigger – Increases Fire Rate and Magazine Size with pistols. (First level: Fire rate: +4%, Magazine Size: +6%)

    Gunslinger Tree Tier 4:

    Relentless – Killing an enemy increases your fire rate and gives every bullet fired a 25% chance to be a Killer Shot and deal additional damage. This effect lasts a few seconds. (First level: Fire Rate: +8%, Killer Shot damage: +20%)

    De wapens en voertuigen

    Een ander gameplay-element, zijn de willekeurig gegenereerde items. Er zijn namelijk een achttal verschillende wapentypes (denk maar aan pistolen, machinepistolen, rifles,…) die samen met tientallen uitbreidingen en verbeteringen maar liefst meer dan een miljoen verschillende combinaties kunnen opleveren. Qua uitzicht mogen bepaalde wapens er misschien hetzelfde uitzien, maar ze zullen elk andere eigenschappen hebben. De kans dan je twee gelijke wapens tegenkomt, is dus enorm klein en dit maakt het exploreren van de spelwereld natuurlijk interessanter. Aangezien de spelwereld zelf vrij groot is, heeft Gearbox Software ook voertuigen voorzien in de game die qua kleur en wapentuig naar eigen smaak aangepast kunnen worden.

    Volgens de makers zijn er in totaal 3,166,880 verschillende wapens in het spel. Dit is mogelijk gemaakt door ene speciaal programma die zelf de wapens in elkaar zet met de materialen die het toegekend heeft gekregen.

    [img]http://www.borderlandsthegame.com/themes/default/images/game/bg_gun.jpg[/img]

    [img]http://www.borderlandsthegame.com/themes/default/images/game/bg_vehicular.jpg[/img]

    Multiplayer

    Borderlands zal een online co-op mode ondersteunen voor 4 spelers. De co-op is een belangrijk punt in deze game en is ook zeker erg leuk. Zo kan je in je eentje spelen maar zul je het erg moeilijk gaan krijgen, je kan dus vrienden laten joinen en je gaat gewoon weer verder waar je gebleven bent. Ervaringspunten, wapens en items die je tijdens je online sessies bijeengesprokkeld hebt, neem je gewoon meenemen naar het offline gedeelte van het spel.

    [img]http://i706.photobucket.com/albums/ww68/Fuzzywah/Hands-on_Borderlands_Online_Co-op.jpg[/img]

    Verder zijn er geen level-beperkingen voor de coöp spelmodus en is het perfect mogelijk om met een low level personage op stap te gaan met een high level vriend. De moeilijkheidsgraad wordt hierbij voor de verschillende spelers uitgebalanceerd. Zo zul je in je eentje een groep van 4 monsters tegenkomen maar met z’n vieren zijn het er ineens 20 geworden. Aangezien gevonden items gedeeld of geruild kunnen worden onder de spelers kan dit zeer handig zijn voor nieuwe spelers die iets sneller willen levelen. Daarnaast zijn er op enkele plaatsen arena’s te vinden waarin spelers het tegen elkaar kunnen opnemen. Dit kan 1vs1 zijn of 2vs2.

    Ook is bekend gemaakt dat Borderlands een offline split screen zal gaan bevatten, altijd een vette toevoeging natuurlijk.

    [img]http://www.borderlandsthegame.com/themes/default/images/game/bg_frontier.jpg[/img]

    Filmpjes

    http://www.gametrailers.com/video/character-trailer-borderlands/55839” class=”bbcode_url”>http://www.gametrailers.com/video/character-trailer-borderlands/55839 character trailer

    http://www.gametrailers.com/video/split-screen-borderlands/55996” class=”bbcode_url”>http://www.gametrailers.com/video/split-screen-borderlands/55996 split screen gameplay

    http://www.gametrailers.com/video/mad-criticals-borderlands/55989” class=”bbcode_url”>http://www.gametrailers.com/video/mad-criticals-borderlands/55989 critical hit gameplay

    http://www.gametrailers.com/video/gameplay-montage-borderlands/54862” class=”bbcode_url”>http://www.gametrailers.com/video/gameplay-montage-borderlands/54862 gameplay montage

    Tot zover alle informatie over Borderlands, hopelijk heb je genoten van het lezen. Ik heb nu wel iets meer gekopierd/geplakt dan normaal, maar nog steeds het meeste zelf getypt

    😉

    #548670
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Must-have voor mij. Dat wapensysteem waaruit miljoenen wapens kunnen ontstaan is echt uniek en zeer vet. Daarnaast lijkt de gameplay imo erg op die van Fallout 3, met quests die je kunt aannemen of niet, en de vrijheid die je hebt. Instant buy voor mij volgende maand.

    #548671
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    ja het doet mij idd ook erg denken aan fallout 3, ik hoop echt niet dat er steeds censored komt te staan in beeld.. dan houd het voor mij ook snel op.. misschien hebben ze wel zo’n shell shaded look gekozen omdat het anders echt teveel op fallout ging lijken..? want ook op deze planeet zit je op een wasteland en is er een Vault het is ook een rpg en het vechten werkt een beetje hetzelfde, nog maar ff afwachten want ik ga denk eerst operation flashpoint kopen :D

    #548672
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Nee, die look is ontstaan omdat een medewerker dacht: Zou het spel er zo niet beter uitzien? Toen had hij vervolgens enige tijd om het eens te laten zien, en het zag er zeer vet uit, en zo heeft het hele team het doorgevoerd, zo heb ik het gehoord in ieder geval. Het zal niet veel op Fallout 3 gaan lijken aangezien de sfeer 100% anders is, en daarnaast is er minder diepgang, dus ze zullen niet echt vergelijkbaar zijn.

    #548673
    StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

    Jeroen, jij hebt de game toch gespeeld? Kwam er toen wel het bekende “Censored beeldje” in beeld? Ik hoop echt van niet, zoals maniak al zei, dan houdt het voor mij snel op. Ik wil deze wel eens proberen iig, lijkt me echt wel tof.

    #548674
    cyclopscyclops
    Deelnemer
    10

    Erg toffe game, en omdat het splitscreen heeft is het nog veel interessanter.

    #548675
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ik heb hem niet gespeeld, ik heb hem gezien in een presentatie, hij was helaas niet speelbaar op de GamesCom en waarschijnlijk komt hij ook niet op First Look. Dus dat is allemaal nog ‘n beetje afwachten.

    #548676
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15
    #548677
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    lol …sry phnoenix, moet beter kijken dan me neus lang is… :P maar die van jouw is wel minder uitgebreid 🙄 dus zie dit maar als zn grote broertje :mrgreen: vindt je vast niet erg toch? of voel je je nu beledigd 😳

    #548678
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    Haha nee hoor, Deze game is zo wreed, hij verdient naar mijn mening nog een topic.

    haha.

    30 oktober komt die uit nu toch? weekje verschoven

    #548679
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    ow is dat zo? dat zou mooi balen zijn…

    #548680
    RoelerenRoeleren
    Deelnemer
    10

    Geniaal ziet dit eruit, dat cell shaded is uiteindelijk naar mijn mening wel een goeie keus geweest, geeft het toch meer een eigen karakter.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven