Home Forums Vragen over ons 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 441)
  • Auteur
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

De gemiddelde EG’er is onwetend :mrgreen: Dus mss is Kont helemaal niet de beste mod, of mss toevallig wel. Wie het meest geschikt is voor deze taak zal beslist worden door professionals, ervaren mensen die EG door zware tijden hebben gesleept.

Mensen die het nu al opgeven voordat ze zijn getest zijn naar alle waarschijnlijkheid niet geschikt voor deze taak dus ik zou zeggen: Geef niet op en doe wat je kan!

Suc6 met moderaten

@Baas
    : lijkt me wel, maar dan zal je wel achteraan in de rij aan moeten sluiten :mrgreen:

BaasBaas
    Deelnemer
    10

tuurlijk, ik sluit netjes achteraan :D

BaasBaas
    Deelnemer
    10

tuurlijk, ik sluit netjes achteraan :D

VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    11

Ik ook, toch?

VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    11

Ik ook, toch?

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Yeah, kont2pwn 😈 hehe, het komt dat ik wat minder online ben omdat ik een PS2 gekocht heb(jaja raziel 😉 ) maar ik zal weer meer online gaan komen, vooral als ik die testweek heb. Don’t worry.

En Thanatos het is best leuk dat je het wilt proberen, maar mij lijkt het beste een member te kiezen die al een lange tijd erbij is.

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Yeah, kont2pwn 😈 hehe, het komt dat ik wat minder online ben omdat ik een PS2 gekocht heb(jaja raziel 😉 ) maar ik zal weer meer online gaan komen, vooral als ik die testweek heb. Don’t worry.

En Thanatos het is best leuk dat je het wilt proberen, maar mij lijkt het beste een member te kiezen die al een lange tijd erbij is.

JessJess
    Deelnemer
    10

😉 precies met kont eens probeer het eerst maar gewoon een tijdje als lid. :mrgreen: mod zijn is ook niet alles moet je zo braaf blijven. :D opzich wel een goede lijst van mensen die zich hebben aangemeld , ben benieuwd hoe het zal gaan

JessJess
    Deelnemer
    10

😉 precies met kont eens probeer het eerst maar gewoon een tijdje als lid. :mrgreen: mod zijn is ook niet alles moet je zo braaf blijven. :D opzich wel een goede lijst van mensen die zich hebben aangemeld , ben benieuwd hoe het zal gaan

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

RazieL wrote:

Wie het meest geschikt is voor deze taak zal beslist worden door professionals, ervaren mensen die EG door zware tijden hebben gesleept.

zo’n lange zin teriwjl het met 1 woordje te beschrijven is, phoenix’ :mrgreen:

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

RazieL wrote:

Wie het meest geschikt is voor deze taak zal beslist worden door professionals, ervaren mensen die EG door zware tijden hebben gesleept.

zo’n lange zin teriwjl het met 1 woordje te beschrijven is, phoenix’ :mrgreen:

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

phoenix je hebt echt een typprobleem het is toch echt vinpower 😈

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

phoenix je hebt echt een typprobleem het is toch echt vinpower 😈

BaasBaas
    Deelnemer
    10

hou nou je klep maar en ga moderaten :mrgreen: dan zullen we zien of er echt vinpower hoort te staan

BaasBaas
    Deelnemer
    10

hou nou je klep maar en ga moderaten :mrgreen: dan zullen we zien of er echt vinpower hoort te staan

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven