Home › Forums › Vragen over Evilgamerz › 1 nieuwe mod
- Dit onderwerp bevat 440 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 19 jaren, 7 maanden geleden door Jess.
- AuteurBerichten
- 03/04/2005 21:11 om 21:11 #384772
Hmm, guess what, ik ben een review aan het maken voor de EG site, ik post ook wel eens informatiefe stukjes en ik help anderen met problemen, en zover ik weet heb ik niet ruzie met iemand hier, het is niet mijn bedoeling om hier te flamen ofzo, (Ik weet niet hoe Schaap daar over denkt), en die andere twee users, Xerox en =Thanatos= zijn mischien wel vrienden maar je moet niet denken dat ik verandwoordelijk ben voor hun. 03/04/2005 21:11 om 21:11 #393163Hmm, guess what, ik ben een review aan het maken voor de EG site, ik post ook wel eens informatiefe stukjes en ik help anderen met problemen, en zover ik weet heb ik niet ruzie met iemand hier, het is niet mijn bedoeling om hier te flamen ofzo, (Ik weet niet hoe Schaap daar over denkt), en die andere twee users, Xerox en =Thanatos= zijn mischien wel vrienden maar je moet niet denken dat ik verandwoordelijk ben voor hun. 03/04/2005 21:41 om 21:41 #384774Dat beweerd niemand dat jij verandwoordelijk bent voor hun. Maarja schaap is opzich een goede mod ๐ hijmag wel wat milder zijn maar verder goede gozer.endat je zo op eg helpt is alleenmaar goed ๐ maar dat maakt het nogniet compleet gezellig. maarja zolang je maar discusies op msn doet en niet op eghoor je mij nietmeer preken 03/04/2005 21:41 om 21:41 #393165Dat beweerd niemand dat jij verandwoordelijk bent voor hun. Maarja schaap is opzich een goede mod ๐ hijmag wel wat milder zijn maar verder goede gozer.endat je zo op eg helpt is alleenmaar goed ๐ maar dat maakt het nogniet compleet gezellig. maarja zolang je maar discusies op msn doet en niet op eghoor je mij nietmeer preken 03/04/2005 21:42 om 21:42 #38477603/04/2005 21:42 om 21:42 #39316703/04/2005 21:50 om 21:50 #384778VOOR DAT MENSEN LOSBARSTEN op Schaaps bericht. denk eve 3 keer na voor we een discusie van hier tot heel ver weg krijgen, lange disucies doen jullie maar op msn 03/04/2005 21:50 om 21:50 #393169VOOR DAT MENSEN LOSBARSTEN op Schaaps bericht. denk eve 3 keer na voor we een discusie van hier tot heel ver weg krijgen, lange disucies doen jullie maar op msn 04/04/2005 05:32 om 05:32 #384780Mja, het geven van zo’n reactie vind ik al vrij onredelijk, je geeft eerder EG de schuld van jouw meningen. Ik denk dat je zelf ook eens kan nadenken of sommige dingen niet eerder aan jezelf liggen ipv direct EG de schuld te liggen geven, daarnaast is het geven van voorbeelden van mensen die je irriteren ook totaal onnodig, zo steek je juist zelf de brandjes aan met diegene. Als je door iedereen benadrukt wordt als ‘het zeikende schaapje’ dan kan je misschien ook eens bedenken of het niet eerder aan jezelf ligt ipv aan ons Kritiek is er om wat mee te doen, niet om naast je neer te leggen en je hele leven koppig te blijven en altijd maar bij je eigen standpunt/mening te blijven, je moet ook andere eens gelijk kunnen geven ipv altijd weer een nieuwe onderbouwing te verzinnen, dat wekt namelijk vaak tot irritatie, soms kan ik dat ook wel van andere mensen begrijpen. Daarnaast hoef je niet direct boos te worden als iemand eens kritiek op je geeft, ik denk dat wij ook gegoeg kritiek van jouw ontvangen, dan kan je ook wel eens wat terug verwachten, als jij mod bent, en ik heb opmerkingen daarover, dan heb je die aan te nemen, als je dat niet kan, dan heb je geen goede samenwerking tussen de admins en de mods, dan kom je dus niet in aanmerking als mod, als je dan direct maar het bijltje erbij neerlegt en er niks mee doet, dan kan ik er ook niks aan doen en is het beter als gewoon lid te fungeren en op de achtergrond dingen te doen voor EG zoals de LAN organiseren wat een leuk initiatief is wat mij betreft. Daarnaast snap ik niet wat je hiermee bedoeld:
Maar over msn is het overduidelijk, met Jessica praten heeft me ook in dit opzicht veel duidelijk gemaakt.
Blijkbaar is er dus weer heel wat geroddeld en simpel ‘jaja’ geknikt wat dat betreft over mijn meningen en over mijn functioneren als admin. Gelukkig is het ook allemaal zo makkelijk als het lijkt, dat blijkt wel weer eens, gelukkig heeft iedereen altijd zoveel ervaring als het gaat om het geven van de leiding in bepaalde dingen. Het zielig doen via het verzenden van stukken tekst vind ik altijd zo triest, ik heb dan ook geen zin meer zo’n dingen via msn op te lossen of achter de rug om te horen dat bepaalde mensen weer eens hebben zitten roddelen over mij of over andere mensen, daarnaast is het ook maar een en al gezeik/geslijm/geroddel/zielig doenerij wat via dit medium verspreidt wordt. Eens is voor mij de maat vol, en dan heb ik geen respect meer, ik denk dat iedereen het met me eens is dat ik iedereen genoeg kansen biedt om zich normaal te gedragen en te doen wat verwacht wordt. Als er dan nog steeds problemen blijven ontstaan met bepaalde mensen dan heb ik geen zin meer om constant contact te houden met de betreffende mensen die weer rumoer veroorzaken. Dan is het weerhouden van die mensen dus nodig, al proberen ze vaak in het belang van EG dingen op te doen. Ik wil hier verder niet meer op in gaan, niet via MSN, en ook niet via dit forum. Ow ja, ik vind het ook nog erg triest dat je zo onnozel reageert op die posts van Ipeliva, ik denk dat je zo weer probeert het forum bewust neer te halen. Dat heb je trouwens ook nog eens letterlijk gedaan al heb je het nog steeds niet toegegeven, maar dat terzijde. Mijn mening is duidelijk, noem het maar neerhalen of wat dan ook, ik denk dat er zeker een bron van waarheid in zit wat je nu ook zit te denken.
04/04/2005 05:32 om 05:32 #393171Mja, het geven van zo’n reactie vind ik al vrij onredelijk, je geeft eerder EG de schuld van jouw meningen. Ik denk dat je zelf ook eens kan nadenken of sommige dingen niet eerder aan jezelf liggen ipv direct EG de schuld te liggen geven, daarnaast is het geven van voorbeelden van mensen die je irriteren ook totaal onnodig, zo steek je juist zelf de brandjes aan met diegene. Als je door iedereen benadrukt wordt als ‘het zeikende schaapje’ dan kan je misschien ook eens bedenken of het niet eerder aan jezelf ligt ipv aan ons Kritiek is er om wat mee te doen, niet om naast je neer te leggen en je hele leven koppig te blijven en altijd maar bij je eigen standpunt/mening te blijven, je moet ook andere eens gelijk kunnen geven ipv altijd weer een nieuwe onderbouwing te verzinnen, dat wekt namelijk vaak tot irritatie, soms kan ik dat ook wel van andere mensen begrijpen. Daarnaast hoef je niet direct boos te worden als iemand eens kritiek op je geeft, ik denk dat wij ook gegoeg kritiek van jouw ontvangen, dan kan je ook wel eens wat terug verwachten, als jij mod bent, en ik heb opmerkingen daarover, dan heb je die aan te nemen, als je dat niet kan, dan heb je geen goede samenwerking tussen de admins en de mods, dan kom je dus niet in aanmerking als mod, als je dan direct maar het bijltje erbij neerlegt en er niks mee doet, dan kan ik er ook niks aan doen en is het beter als gewoon lid te fungeren en op de achtergrond dingen te doen voor EG zoals de LAN organiseren wat een leuk initiatief is wat mij betreft. Daarnaast snap ik niet wat je hiermee bedoeld:
Maar over msn is het overduidelijk, met Jessica praten heeft me ook in dit opzicht veel duidelijk gemaakt.
Blijkbaar is er dus weer heel wat geroddeld en simpel ‘jaja’ geknikt wat dat betreft over mijn meningen en over mijn functioneren als admin. Gelukkig is het ook allemaal zo makkelijk als het lijkt, dat blijkt wel weer eens, gelukkig heeft iedereen altijd zoveel ervaring als het gaat om het geven van de leiding in bepaalde dingen. Het zielig doen via het verzenden van stukken tekst vind ik altijd zo triest, ik heb dan ook geen zin meer zo’n dingen via msn op te lossen of achter de rug om te horen dat bepaalde mensen weer eens hebben zitten roddelen over mij of over andere mensen, daarnaast is het ook maar een en al gezeik/geslijm/geroddel/zielig doenerij wat via dit medium verspreidt wordt. Eens is voor mij de maat vol, en dan heb ik geen respect meer, ik denk dat iedereen het met me eens is dat ik iedereen genoeg kansen biedt om zich normaal te gedragen en te doen wat verwacht wordt. Als er dan nog steeds problemen blijven ontstaan met bepaalde mensen dan heb ik geen zin meer om constant contact te houden met de betreffende mensen die weer rumoer veroorzaken. Dan is het weerhouden van die mensen dus nodig, al proberen ze vaak in het belang van EG dingen op te doen. Ik wil hier verder niet meer op in gaan, niet via MSN, en ook niet via dit forum. Ow ja, ik vind het ook nog erg triest dat je zo onnozel reageert op die posts van Ipeliva, ik denk dat je zo weer probeert het forum bewust neer te halen. Dat heb je trouwens ook nog eens letterlijk gedaan al heb je het nog steeds niet toegegeven, maar dat terzijde. Mijn mening is duidelijk, noem het maar neerhalen of wat dan ook, ik denk dat er zeker een bron van waarheid in zit wat je nu ook zit te denken.
04/04/2005 07:13 om 07:13 #384782Ah man, mooie teksten. Ik geef alletwee gelijk. Schaap zegt dat hij geprobeert heeft om spam wat in te perken en dat hij er soms zwaar voor aangepakt is, wat volledig waar is (ook door mij dus ik verwijt niemand iets ) maar het helpt toch niet en dat vind ik soms ook wel spijtig want een topic hier draait nogal snel uit op een hopeloos geflame en gespam als iemand een andere menig heeft dan de rest. Dus als we nu eens wat minder flamen en es iemands menig leren waarderen (bv. in het topic over bloed in een game zegt iemand dat hij bloed altijd afzet en hij wordt daarop onmiddelijk afgeflamet door wat members) dan gaat de goeie ouwe sfeer waar Ip3liva het over had wel weer terugkomen hoor. Maar ik moet ook Z@3 gelijk geven als hij zegt dat soms alle schuld op EG wordt gestoken. Je kan niet gaan verwachten dat het gespam zal ophouden en vind ik ook niet nodig. En dus moeten sommige mensen zich ook wat aanpassen het beeld van EG en dat gaat ook veel problemen vermijden (Ik bedoel dit niet als verwijt, gewoon iets wat kan helpen
). Dus moraal van dit korte stukje tekst: Alle partijen moeten wat moeite doen om met elkaar overeen te komen en het moet eens gedaan zijn met andermans mening af te flamen.
04/04/2005 07:13 om 07:13 #393173Ah man, mooie teksten. Ik geef alletwee gelijk. Schaap zegt dat hij geprobeert heeft om spam wat in te perken en dat hij er soms zwaar voor aangepakt is, wat volledig waar is (ook door mij dus ik verwijt niemand iets ) maar het helpt toch niet en dat vind ik soms ook wel spijtig want een topic hier draait nogal snel uit op een hopeloos geflame en gespam als iemand een andere menig heeft dan de rest. Dus als we nu eens wat minder flamen en es iemands menig leren waarderen (bv. in het topic over bloed in een game zegt iemand dat hij bloed altijd afzet en hij wordt daarop onmiddelijk afgeflamet door wat members) dan gaat de goeie ouwe sfeer waar Ip3liva het over had wel weer terugkomen hoor. Maar ik moet ook Z@3 gelijk geven als hij zegt dat soms alle schuld op EG wordt gestoken. Je kan niet gaan verwachten dat het gespam zal ophouden en vind ik ook niet nodig. En dus moeten sommige mensen zich ook wat aanpassen het beeld van EG en dat gaat ook veel problemen vermijden (Ik bedoel dit niet als verwijt, gewoon iets wat kan helpen
). Dus moraal van dit korte stukje tekst: Alle partijen moeten wat moeite doen om met elkaar overeen te komen en het moet eens gedaan zijn met andermans mening af te flamen.
04/04/2005 10:19 om 10:19 #384784Schaap , jij denkt altijd dat jij gelijk hebt, maar nu hadden wij Xerox,=Thanatos=,Necrocide gelijk , je dacht dat wij met 3 accounts zaten op 1 ip , je had gewoon beter moeten kijken wat er waren meer dan 1 ip ๐ , want ik heb thuis ook gepost , gister waren wij gewoon bij Necrocide , en nu zegt bijna iedereen dat wij de schuld overal van hebben …ik wil het hier gewoon verder bij laten …
jullie hopelijk ook ..
04/04/2005 10:19 om 10:19 #393175Schaap , jij denkt altijd dat jij gelijk hebt, maar nu hadden wij Xerox,=Thanatos=,Necrocide gelijk , je dacht dat wij met 3 accounts zaten op 1 ip , je had gewoon beter moeten kijken wat er waren meer dan 1 ip ๐ , want ik heb thuis ook gepost , gister waren wij gewoon bij Necrocide , en nu zegt bijna iedereen dat wij de schuld overal van hebben …ik wil het hier gewoon verder bij laten …
jullie hopelijk ook ..
04/04/2005 10:44 om 10:44 #384786eigenlijk snapk nie zo wat er mis is met spam… zie The real story, vink lache… dus iedereen die egt zoo zit te zeiken over spam enzow… moete gwoon kappe, dat houd je tog niet tegen op een forum…
een forum is voor nuttige dingen, en niet nuttige dingen
dus lekker belangrijk dat er wat spam is.. alleen als je bericht is:
spam> of: mee eens.
of: amen
(komt ook nogwellus voor)
vink dat wel onzin….
verder erger ik me kapot aan die gasten die zitte te zeiken over dat iemand oude topics opgraaft! da vink zown BS! wat maakt t uit als iemand wil reageren op een topic, die al 3 maanden oud is, als hij/zij daar wat over kwijt wilt, lekker belangrijk! Daar is het topic tog ook voor! wil je dat niet, moet je het topic verder maar sluiten…
verder vind ik dit egt een top forum, en weet nie wat jullie allemaal lopen te zeiken
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.