Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 441)
  • Auteur
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

1 ding wil ik even heeeel duidelijk maken, de laastse 3 nieuwe members (noem geen namen) zijn onzettentde spammers en hebben geen enkel nut voor het forum, ik heb geen recht om te ordelen of ze blijven of gaan maar ik weet het niet, ok ik ben ook niet alles maar ik doe tenminste IETS voor EG en dit is allemaal lame etc

even wat naam erbij:

Ev!L.Gino was koen aan het uitschelden en is enorm tekeer gegaan is niet normaal

ook al is dat geen nieuwe (weet niet zker) het is niet echt een goed teken. Ik ben niet om iemand de grond in te stampen want dat doe ik wel bij adnere maar het is toch even een idee om naar te denken van wat post ik en wat doe ik. En als je dat weet dan op de ” ok ” buton drukken.

Ik heb zelf vroeger EG vol gespamd en (gehackt/blanco laten draien :( ) en is enorm uit de hand gelopen naar mijn recoverij back on EG ik heb 15 a 16 rating punten erbij gekregen (voor menig geen waarde maar voor mij wel) en dat is een punt waar jullie aan moeten denken. Spammen lame zijn is gegarendeerd een slechte naam en een goede IP ban naar een tijdje en Goed zijn is goede naam iedereen vriendelijk iedereen wil je helpen iedereen kent je en ja je bent gewoon een stuk EG.

think about it -iPeLivA

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Quote:

Ik heb zelf vroeger EG vol gespamd en (gehackt/blanco laten draien ) en is enorm uit de hand gelopen naar mijn recoverij back on EG ik heb 15 a 16 rating punten erbij gekregen (voor menig geen waarde maar voor mij wel) en dat is een punt waar jullie aan moeten denken.

Hmm, je hoeft niet extreem veel te doen voor een paar rating point’s vind ik zo.

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Quote:

Ik heb zelf vroeger EG vol gespamd en (gehackt/blanco laten draien ) en is enorm uit de hand gelopen naar mijn recoverij back on EG ik heb 15 a 16 rating punten erbij gekregen (voor menig geen waarde maar voor mij wel) en dat is een punt waar jullie aan moeten denken.

Hmm, je hoeft niet extreem veel te doen voor een paar rating point’s vind ik zo.

Deelnemer
    22

toen was alles anders dan nu,de sweer en de gevoelens etc

Deelnemer
    22

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Quote:

Leg eens uit :).

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Quote:

Leg eens uit :).

Deelnemer
    22

veeeel gezeliger :( , dat mis ik helaas tegenwoordig

Deelnemer
    22

veeeel gezeliger :( , dat mis ik helaas tegenwoordig

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Kan er niks aan doen 😳.

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Kan er niks aan doen 😳.

Deelnemer
    22

nou dat zeg je verkeerd. Je kan er alles aan doen om het gezeliger te maken doe gezeliger help mensen meer geef goede advisen help EG maak Review weet ik het….Jij bent juist de gene die EG gezeliger moet maken niet jeroen ofzo nee Jullie

Deelnemer
    22

nou dat zeg je verkeerd. Je kan er alles aan doen om het gezeliger te maken doe gezeliger help mensen meer geef goede advisen help EG maak Review weet ik het….Jij bent juist de gene die EG gezeliger moet maken niet jeroen ofzo nee Jullie

BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

amen ? :P

maja er is wel iets veranderd ja, maar extreem vind ik het niet :P

BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

amen ? :P

maja er is wel iets veranderd ja, maar extreem vind ik het niet :P

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven